So what? :o g-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
20 svar
11 synes godt om
21. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej piger ... 

jeg tog denne test til morgen da jeg havde vildt meget metal smag i munden 

- nåede ik lige og kigge på den efter 3 min da min datter skulle ud af døren og i skole, men den er 5-7 min gammel ....

er det en streg eller er det ''bare skygge'' 

jeg er helt rundt på gulvet lige nu fordi jeg er på p-piller og ikke mindst hvis jeg ER gravid, er det med min lillebrors målmand træner

ved ikke om jeg skal grine eller græde! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej piger ... 

jeg tog denne test til morgen da jeg havde vildt meget metal smag i munden 

- nåede ik lige og kigge på den efter 3 min da min datter skulle ud af døren og i skole, men den er 5-7 min gammel ....

er det en streg eller er det ''bare skygge'' 

jeg er helt rundt på gulvet lige nu fordi jeg er på p-piller og ikke mindst hvis jeg ER gravid, er det med min lillebrors målmand træner

ved ikke om jeg skal grine eller græde! 

Den ser positiv ud, men ville tage en til i dag for at være sikker, nu du fik kigget på den for sent. 

Anmeld

21. oktober 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Den ser positiv ud, men ville tage en til i dag for at være sikker, nu du fik kigget på den for sent. 

Kan jeg tage en til nu? ..

hvor længe skal de ha ligget før de begynder og give de der skygge streger? troede de gjord det med det samme :/ efter de 3 min 

Anmeld

21. oktober 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Kan jeg tage en til nu? ..

hvor længe skal de ha ligget før de begynder og give de der skygge streger? troede de gjord det med det samme :/ efter de 3 min 

Vent nogle timer, hvor du ikke går på toilettet så er dit urin mere koncentreret, når du tager en test mere. Man siger 4 timer før skal man helst ikke have tisset. Efter 5 min. Tror jeg ikke det er en skyggestreg, og slet ikke når din streg er så tydelig. Jeg har lidt svært ved at se om der er farve i stregen. 

Anmeld

21. oktober 2014

Anonym trådstarter

Har liget taget en ny 

den ser sådan her ud ??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. oktober 2014

Nystart

Har liget taget en ny 

den ser sådan her ud ??

De ser meget både ud, hvilket gør det meget svært af aflæse dem Pga meget overskuds farve....

Anmeld

21. oktober 2014

EnGodMor

Syntes den ser negativ ud. 

Beskyttet sex kan sagtens medføre graviditet, så man skal lige tænke en ekstra gang før man nyder hinanden. 

Held og lykke

Anmeld

21. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom
EnGodMor skriver:

Syntes den ser negativ ud. 

Beskyttet sex kan sagtens medføre graviditet, så man skal lige tænke en ekstra gang før man nyder hinanden. 

Held og lykke

Så det du siger er: At selvom man beskytter sig, så bør man altid lige stoppe op og tænke "vil jeg have et barn"?, og hvis svaret er nej, så bør man holde sig fra BESKYTTET sex?

Anmeld

21. oktober 2014

EnGodMor

Mom skriver:

Så det du siger er: At selvom man beskytter sig, så bør man altid lige stoppe op og tænke "vil jeg have et barn"?, og hvis svaret er nej, så bør man holde sig fra BESKYTTET sex?

Syntes jeg ikke der står noget om, siger at  man i  nogle tilfælde så kan man godt risikerer at blive gravide selvom man bruger beskyttelse. 

Og syntes da man sagens kan have den tanke i baghovedet.

Anmeld

21. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom
EnGodMor skriver:

Syntes jeg ikke der står noget om, siger at  man i  nogle tilfælde så kan man godt risikerer at blive gravide selvom man bruger beskyttelse. 

Og syntes da man sagens kan have den tanke i baghovedet.

Du skriver at man skal have den tanke i baghovedet - det betyder vel, at man liiige skal tænke sig om en x-tra gang inden man dyrker beskyttet sex?

Nå, det var vist mere ordkløveri

Jeg syntes IKKE man skal have den tanke i baghovedet, når man dyrker beskyttet sex - så syntes jeg det eneste man skal tænker over, er at have det sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.