Hvordan holder i modet oppe mht. det skal nok lykkes..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2014

Anonym trådstarter

Jeg var nu fået snakket med kæresten , han havde lidt svært ved at forstå mine nedture og at vi bare skulle tage det som det kommer. Som jeg sagde til ham så er det nok fordi jeg er kvinde og mere følsom og har gerne ville have et par min. et halvt år inden vi begyndte pb. Hvis det stod til ham ville han gerne vente lidt, "så måske passer det ham meget godt at det strækker ud - tænker jeg". Han kan ikke relatere sig til det før jeg står  med en positiv test. Jeg nævnte det med udredning til februar, han synes måske ikke vi skulle gøre det efter 12 mdr, men måske 16 mdr. Sagde at det ville betyde meget for mig at vi tager i mod tilbudet efter 12 mdr. Blot at få tjekket om vi fejler noget - tror han er lidt skræmt fordi han ikke ved hvad det går ud på

Jeg har her til aften tilmeldt mig 3 mdr. i det lokale fitness center til holdtræning og svømning, for at få flyttet fokus så det håber jeg bliver godt. 

Tak for jeres svar og råd, det har allerede hjulpet meget ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2014

Købmagerkonen

Anonym skriver:

Jeg var nu fået snakket med kæresten , han havde lidt svært ved at forstå mine nedture og at vi bare skulle tage det som det kommer. Som jeg sagde til ham så er det nok fordi jeg er kvinde og mere følsom og har gerne ville have et par min. et halvt år inden vi begyndte pb. Hvis det stod til ham ville han gerne vente lidt, "så måske passer det ham meget godt at det strækker ud - tænker jeg". Han kan ikke relatere sig til det før jeg står  med en positiv test. Jeg nævnte det med udredning til februar, han synes måske ikke vi skulle gøre det efter 12 mdr, men måske 16 mdr. Sagde at det ville betyde meget for mig at vi tager i mod tilbudet efter 12 mdr. Blot at få tjekket om vi fejler noget - tror han er lidt skræmt fordi han ikke ved hvad det går ud på

Jeg har her til aften tilmeldt mig 3 mdr. i det lokale fitness center til holdtræning og svømning, for at få flyttet fokus så det håber jeg bliver godt. 

Tak for jeres svar og råd, det har allerede hjulpet meget ��

Godt at høre du fik talt med din kæreste ...også selvom han måske har lidt svært ved at sætte sig ind i alle dine følelser omkring projektet, når han ikke selv er helt det samme sted. Jeg håber jeres samtale kan gøre du ikke føler dig så alene med alle tankerne. Nu ved han i hvert fald hvordan du har det, og du har derfor givet ham mulighed for at være forstående og støttende.

Jeg håber du står med en positiv test snart, så din kæreste snart kan begynde at vænne sig til tanken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.