Det kan da ikke passe!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2014

SandraXOXO

Går den så går den. Jeg lærte på den hårde måde at det er ok at stoppe op og sige Hey, mig behøver du ikke ta røven på! Min gamle lejlighed hos dab fik vi en efterregning på 60 tusind for rengøring. Og ja, jeg var højgravid så vil da gerne indrømme jeg ikke klatrede om bag ovn og køleskab og gjorde rent men der var fint og pænt og rent alle andre steder. Så jeg betalte jo bare det det kostede. Fik efterfølgende at vide at jeg skulle ha sagt noget, et vennepar boede det samme sted og fik samme regning, de boede rigtig klamt men klagede og fik regningen ned på 2-3000 kr. Deres lejlighed var 20m2 større end min :-S sure sure penge at miste bare fordi man stoler på folk ikke snyder. Måske de bruger samme firma og deler overskuddet? ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2014

Eliza

Jeg er træt og gider ik læse svarene, så måske det allerede er sagt 

min mand er ejendoms mester og jeg spurgte ham lige. 

Hos ham, ville rengørringen, få for en time (hver på begyndt time = 1 time) 

hvilket ville være 430kr incl moms

han mener i skal ta' den i boligretten  

ring evt til LLO  

Anmeld

20. oktober 2014

StudPsyk

Tak for jeres svar! Vi taler med boligforeningen i morgen og hører hvad de har at sige. Hvis de mener, at det er den endelige pris, så går vi videre med det. 

Anmeld

20. oktober 2014

Mama85

Janne T. skriver:

Vi er lige fraflyttet vores lejlighed her for nylig og flyttet i rækkehus. Ifm. syn af lejligheden fik vi at vide, at vi havde overset at tørre tre stikkontakter + siden af et lille skab af, så det skal vi betale for. Fair nok - Stikkontakterne er en ærlig forglemmelse, havde ellers taget dem i resten af lejligheden. Og skiden af skabet havde jeg faktisk taget (det var i køkkenet), men besluttede mig for at forsøge at gøre ovnpladerne rene for 2. gang, og det har sprøjtet lidt, hvilket jeg glemte at tørre af.

Min kæreste siger, at de ting de påpegede var så lidt, at man dårligt nok kunne se det. Men igen. Det skal jo ordnes, fair nok. Varmemesteren sagde det nok ville koste 300-400 kroner. Synes det lød dyrt, men hvis rengøringsfirmaet skal aflønnes for en hel time uanset arbejdets indhold var der jo ikke noget at gøre ved det.

I dag får vi så en foreløbig opgørelse med posten. 1500 kroner!!! Der står udspecificeret at det er for aftørring af tre stikkontakter og siden af et skab. 1500 kroner! Jeg er harmdirrende rasende!!

Det kan da ikke passe, kan det? Det vil tage 5 fucking minutter at ordne!! Selv hvis rengøringsfirmaet skal lønnes for en hel time og transport, render det da for fanden ikke op i 1500 kroner! Jeg ahr siddet og kigget priser på nettet, de prof. firmaer jeg har fundet tager fx 400 kroner for at rengøre et helt hjem på 100 kvadratmeter. Så skal de skuda ikke komme og bilde mig ind, at det koster 1500 kroner at rengøre 5% af et rum på 15 kvadratmeter!!

Bliver vi taget ved næsen?? Det er endda almen boligforening!

Jeg ville i hvertfald kontakte dem og høre om der ikke er tale om en tastefejl, for det er da langt ude 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.