Vi er lige fraflyttet vores lejlighed her for nylig og flyttet i rækkehus. Ifm. syn af lejligheden fik vi at vide, at vi havde overset at tørre tre stikkontakter + siden af et lille skab af, så det skal vi betale for. Fair nok - Stikkontakterne er en ærlig forglemmelse, havde ellers taget dem i resten af lejligheden. Og skiden af skabet havde jeg faktisk taget (det var i køkkenet), men besluttede mig for at forsøge at gøre ovnpladerne rene for 2. gang, og det har sprøjtet lidt, hvilket jeg glemte at tørre af.
Min kæreste siger, at de ting de påpegede var så lidt, at man dårligt nok kunne se det. Men igen. Det skal jo ordnes, fair nok. Varmemesteren sagde det nok ville koste 300-400 kroner. Synes det lød dyrt, men hvis rengøringsfirmaet skal aflønnes for en hel time uanset arbejdets indhold var der jo ikke noget at gøre ved det.
I dag får vi så en foreløbig opgørelse med posten. 1500 kroner!!! Der står udspecificeret at det er for aftørring af tre stikkontakter og siden af et skab. 1500 kroner! Jeg er harmdirrende rasende!!
Det kan da ikke passe, kan det? Det vil tage 5 fucking minutter at ordne!! Selv hvis rengøringsfirmaet skal lønnes for en hel time og transport, render det da for fanden ikke op i 1500 kroner! Jeg ahr siddet og kigget priser på nettet, de prof. firmaer jeg har fundet tager fx 400 kroner for at rengøre et helt hjem på 100 kvadratmeter. Så skal de skuda ikke komme og bilde mig ind, at det koster 1500 kroner at rengøre 5% af et rum på 15 kvadratmeter!!
Bliver vi taget ved næsen?? Det er endda almen boligforening!
Anmeld