Det kan da ikke passe!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
13 svar
5 synes godt om
20. oktober 2014

StudPsyk

Vi er lige fraflyttet vores lejlighed her for nylig og flyttet i rækkehus. Ifm. syn af lejligheden fik vi at vide, at vi havde overset at tørre tre stikkontakter + siden af et lille skab af, så det skal vi betale for. Fair nok - Stikkontakterne er en ærlig forglemmelse, havde ellers taget dem i resten af lejligheden. Og skiden af skabet havde jeg faktisk taget (det var i køkkenet), men besluttede mig for at forsøge at gøre ovnpladerne rene for 2. gang, og det har sprøjtet lidt, hvilket jeg glemte at tørre af.

Min kæreste siger, at de ting de påpegede var så lidt, at man dårligt nok kunne se det. Men igen. Det skal jo ordnes, fair nok. Varmemesteren sagde det nok ville koste 300-400 kroner. Synes det lød dyrt, men hvis rengøringsfirmaet skal aflønnes for en hel time uanset arbejdets indhold var der jo ikke noget at gøre ved det.

I dag får vi så en foreløbig opgørelse med posten. 1500 kroner!!! Der står udspecificeret at det er for aftørring af tre stikkontakter og siden af et skab. 1500 kroner! Jeg er harmdirrende rasende!!

Det kan da ikke passe, kan det? Det vil tage 5 fucking minutter at ordne!! Selv hvis rengøringsfirmaet skal lønnes for en hel time og transport, render det da for fanden ikke op i 1500 kroner! Jeg ahr siddet og kigget priser på nettet, de prof. firmaer jeg har fundet tager fx 400 kroner for at rengøre et helt hjem på 100 kvadratmeter. Så skal de skuda ikke komme og bilde mig ind, at det koster 1500 kroner at rengøre 5% af et rum på 15 kvadratmeter!!

Bliver vi taget ved næsen?? Det er endda almen boligforening!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2014

Nystart

Uha det er for mig billigt....Jeg kender flere steder hvor prisen er.....Og hold nu fast 3500 kr pr påbegyndt time....

Anmeld

20. oktober 2014

StudPsyk

Nystart skriver:

Uha det er for mig billigt....Jeg kender flere steder hvor prisen er.....Og hold nu fast 3500 kr pr påbegyndt time....

Alle de steder jeg har fundet på nettet koster langt, langt, langt under det! Og det er endda for en hel bolig. Og jeg ved boligforeningen har special aftale med et firma (fordelagtige priser) 

Anmeld

20. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ej, det virker helt tosset!!! Ville nok lige ringe og høre hvordan de kommer frem til dét beløb! 

Anmeld

20. oktober 2014

StudPsyk

Mor11 skriver:

Ej, det virker helt tosset!!! Ville nok lige ringe og høre hvordan de kommer frem til dét beløb! 

Jeg vil næsten vædde med, at de også har fået lavet noget andet i lejligheden, som vi i princippet ikke skal betale for (og derfor er det ikke nævnt under synet eller i et brev de har sendt), men som de så prøver at få os til at betale for alligevel.

Vi skulle ringe og snakke med deres driftscenter mellem 8-9 i morgen.. 

Anmeld

20. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Janne T. skriver:

Jeg vil næsten vædde med, at de også har fået lavet noget andet i lejligheden, som vi i princippet ikke skal betale for (og derfor er det ikke nævnt under synet eller i et brev de har sendt), men som de så prøver at få os til at betale for alligevel.

Vi skulle ringe og snakke med deres driftscenter mellem 8-9 i morgen.. 

Det tror jeg du har ret i

Anmeld

20. oktober 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Vil lige sige at da vi fik vores foreløbig opgørelse ved fraflytning hed den 8.000 kr...

da det så kom til stykket så var prisen 2400 kr...

Så vent og se til selve afregningen er kommet...

Den der foreløbige er bare at de siger okay hvad ville det her koste på allerdyreste måde at lave for at du ikke sidder og siger at det bliver mere end hvad de havde sagt...

Anmeld

20. oktober 2014

Ciss

Jeg ville være fristet til at møde op med en klud i hånden og sige, at jeg ordner selv.....

Herlighed da for en pris. Kunne jo forstå det, hvis det var generelt snusket hele vejen rundt, eller hvis ting var ødelagt.

for at det der er en misforståelse/trykfejl/fejlberegning.

Anmeld

20. oktober 2014

Troldemommi

Det lyder da fuldstændig vanvittigt 

Anmeld

20. oktober 2014

LinLin

Vi fik et overslag på knapt 10.000 kr (!!) for gulvrensning/lak ved to vægge og nogle småting ud over det - jeg skrev til boligforeningen at det da virkeligt måtte være en fejl! Fik efterfølgende et nyt overslag der lød på 4000  (og mener den endelige regning var 3600kr...)

så påpeg det og se om ikke det er en fejl 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.