Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
grinny skriver:
Spændende ja, men de 10 minutter hvor hun slet ikke kunne finde æg og kiggede op på mig og sagde "jeg skal have overlægen til at skanne" gav mig præcis samme følelse som da jordemoderen sagde hun ikke kunne finde Isaacs hjerte. Den der følelse af at alt går i stå for et øjeblik og man tænker så uheldig kan vi ikke være - fy for en følelse 
Men det endte godt, og når jeg normalt har ÆL på CD 16, så skulle 12 mm på CD 12 være rigtig godt 
Og tusind tak for

Ja, jeg har ikke prøvet 10 min uden de fandt noget, så kan godt forstå du blev urolig. Men så var det jo så fantastisk at der VAR noget.. Kan også godt forstå du holder vejret ved en scanning, efter det du har været igennem.
Jeg VED det på ingen måde kan sammenlignes, jeg blev selv scannet i uge 12+6 i min første graviditet og der slet ikke lå den lille "baby" jeg havde regnet med, men bare et stort tomt sort hul... ( gået til grunde i uge 6+4 ) så ja, når de ikke kan finde det de skal, så bliver man sku skide nervøs og bange, så jeg kan sagtens følge dig i det, Og igen, jeg understreger at det absolut ikke kan sammenlignes med at miste på den måde det skete for dig, det var der ingen der skulle have lov til at opleve..
og du skulle have haft din søn hos dig, jeg mistede dog så tidligt at det var der jo en grund til, at det ikke skulle være..
bare for at sige at jeg udemærket kan følge dine følelser og din frygt. Håber du forstår hvad jeg mener, jeg er sku ikke så god til at udtrykke mig på skrift,
Men hepper på din "æggebakke" ( som jeg yndede at kalde mig selv den gang

og følger spændt med 
Anmeld