Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Held og lykke Vi kan næsten følges Jeg får lagt æg op i morgen forhåbentlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
grinny skriver: Har idag været inde for at blive skannet for at se hvor mange æg og størrelsen. Det var rigtig nervepirrende for de første 10 minutter kunne de overhovedet ikke så et eneste æg, men lidt pressen og asen og masen kom der to frem. De var endnu ikke så store, 12 mm., men det jeg har en cyklus på +35 dage så er det en fin størrelse på CD 12. Min slimhinde var 9 mm, så det er også en rigtig fin størrelse på dette tidspunkt. Skal skannes igen torsdag og så regner de med inseminering lørdag eller søndag Vi er glade for to flotte æg og glæder og meget til weekenden
Har idag været inde for at blive skannet for at se hvor mange æg og størrelsen.
Det var rigtig nervepirrende for de første 10 minutter kunne de overhovedet ikke så et eneste æg, men lidt pressen og asen og masen kom der to frem. De var endnu ikke så store, 12 mm., men det jeg har en cyklus på +35 dage så er det en fin størrelse på CD 12. Min slimhinde var 9 mm, så det er også en rigtig fin størrelse på dette tidspunkt.
Skal skannes igen torsdag og så regner de med inseminering lørdag eller søndag
Vi er glade for to flotte æg og glæder og meget til weekenden
Held og lykke med det hele
Held og lykke
Håber virkelig at det lykkes for jer
Uhhh hvor spændene... Jeg følger med, og åhhhh hvor kan jeg huske hvordan nervepirrende det var, men også lidt spændene at følge med i hvor mange, og hvor store æggene i "æggebakken" blev ;-) Men det lyder fint og lovende... Mange herfra ihvertfald
Babydrøm skriver: Al held og lykke Håber meget det lykkes
Al held og lykke Håber meget det lykkes
Tusind tak
Inger skriver: Uhhh hvor spændene... Jeg følger med, og åhhhh hvor kan jeg huske hvordan nervepirrende det var, men også lidt spændene at følge med i hvor mange, og hvor store æggene i "æggebakken" blev ;-) Men det lyder fint og lovende... Mange herfra ihvertfald
Spændende ja, men de 10 minutter hvor hun slet ikke kunne finde æg og kiggede op på mig og sagde "jeg skal have overlægen til at skanne" gav mig præcis samme følelse som da jordemoderen sagde hun ikke kunne finde Isaacs hjerte. Den der følelse af at alt går i stå for et øjeblik og man tænker så uheldig kan vi ikke være - fy for en følelse
Men det endte godt, og når jeg normalt har ÆL på CD 16, så skulle 12 mm på CD 12 være rigtig godt
Og tusind tak for
SDD skriver: Held og lykke Håber virkelig at det lykkes for jer
Kunne godt tænke mig en tidlig julegave
BabyFreia skriver: Held og lykke med det hele
Mange tak
o1Mutte skriver: Held og lykke Vi kan næsten følges Jeg får lagt æg op i morgen forhåbentlig
Uha spændende Du må endelig opdatere
for dig
grinny skriver: Uha spændende Du må endelig opdatere for dig
Det skal jeg nok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128