dreng eller pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2009

Diana...

Jeg tænkte det ikke men det os svært at tage fejl fra en lille tab til ingen tab, hvor omvent kan det godt være svært fordi at pigens læber kan være større og godt komme til at ligne en lille tab hi hi men det er jo faktisk og kun piger de tager fejl med her i de eksempler der er her   Jeg kender ikke selv nogen.

Men hvis jeg venter en pige næste gang vil jeg nok ikke købe så meget som jeg gjorde denne gang da jeg ventet en dreng netop fordi man har hørt flere tilfælde af at de tager fejl. Men så det jo godt jeg har en masse drenge tøj hvis det skulle være.

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

louisepigen23

jeg mener at have hørt at hvis personen der skanner dig ikke er 98 % sikker på hvad svaret bliver, får man det slet ikke at vide... ved godt der så er de 2 % tilbage hvor det kan blive noget andet men det er minimale tilfælde hvor der er blevet taget fejl..

Anmeld

25. august 2009

Janep

Miamaja skriver:

det er bare slet ikke lidt ov synes jeg- jeg synes det er vildt sjovt. en i vores familien oplevede det samme. de troede de ventede en pige og saa var det alligevel en dreng. de havde kobt lyserodt badekar og lyserodt toj som de gav vaek. det er en nu en rigtig skon familie historie som aldrig bliver glemt og som bliver fortalt igen og igen til alles store fornojelse.

heh ja for os andre er det sjovt men det er da lidt træls for forældrende at de har brugt penge på ting de alligevel ikk vil ha

Anmeld

25. august 2009

Miamaja

Janep skriver:

heh ja for os andre er det sjovt men det er da lidt træls for forældrende at de har brugt penge på ting de alligevel ikk vil ha

nogle ting kan jo sagtens bruges. pink har baby drenge det jo fint med. de foraeldre jeg kender, synes ogsaa det var super sjovt og en skon oplevelse og alt det lyserode gjorde det kun sjovere synes de selv. saa det er vel mere smag og behag. og et lille tip..mange forretninger er ogsaa meget sode med at bytte ubrugte ting i saadan en situation til noget andet

Anmeld

25. august 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Min søster fik af vide at de var 80 % sikre på at det var en pige, og det blev en pige.

I tilfælde af at de har taget fejl med mig og jeg ikke venter en dreng er der heldigvis masser af tøj jeg kan arve.

Anmeld

26. august 2009

MetteT

louisepigen23 skriver:

jeg mener at have hørt at hvis personen der skanner dig ikke er 98 % sikker på hvad svaret bliver, får man det slet ikke at vide... ved godt der så er de 2 % tilbage hvor det kan blive noget andet men det er minimale tilfælde hvor der er blevet taget fejl..

Jeg fik at vide at der var 80% chance for at det var en pige, så den med de 98% gør de ikke brug af på Silkeborg..
Men det var så også en dejlig lille prinsesse... Som ska starte i dagpleje i næste uge... CHOK!!!

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.