dreng eller pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. august 2009

jannie

så er der ved at være styr på sagerne til prinsessens ankomst, mangler bare de sidste småting som jeg jo så har god tid til at gå og hygge med.

men mens jeg sad og lagde de fine små lyserøde sparkedragter sammen slog det mig lige - gud hvad hvis de har taget fejl under scanningen . misforstå mig ikke, en dreng ville helt sikkert være lige akkurat så velkommen som en pige - men nu sagde de jo en pige så jeg har købt til en pige. dog er der osse få ting som ville kunne bruges til en dreng... så nøgen hjem fra sygehuset behøver han ikke være hvis han tager os på sengekanten.
men regner med en pige og ellers får far travlt .

ville da lige høre om nogen herinde har fået et andet køn end hvad de regnede med og havde fået at vide til scanning

knus jannie 29+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

Janep

min kærestes kusine gjorde presis som dig

de fik at vide det blev en pige og malede derfor værelset lysserødt og købte at masse pigeting meeen der var alstp lii en lille tap mere end de havde regnet med

drengen er jo nok ligeglad med om værelset er lysserødt men det må da alligevel være lidt øv

så jo de kan sagtens tage fejl

Anmeld

21. august 2009

Mie A

Sådan en tanke fik jeg også da jeg pakkede pusletasken... Men jeg blev enig med mig selv om at hvis de havde taget fejl ved skanningen - så måtte han altså bare komme hjem i lyserødt - Og så havde vi også en god historie at fortælle i mange år
De tog dog ikke fejl - og vi kom hjem med en lille prinsesse

Anmeld

21. august 2009

4kløver

jannie skriver:

så er der ved at være styr på sagerne til prinsessens ankomst, mangler bare de sidste småting som jeg jo så har god tid til at gå og hygge med.

men mens jeg sad og lagde de fine små lyserøde sparkedragter sammen slog det mig lige - gud hvad hvis de har taget fejl under scanningen . misforstå mig ikke, en dreng ville helt sikkert være lige akkurat så velkommen som en pige - men nu sagde de jo en pige så jeg har købt til en pige. dog er der osse få ting som ville kunne bruges til en dreng... så nøgen hjem fra sygehuset behøver han ikke være hvis han tager os på sengekanten.

ville da lige høre om nogen herinde har fået et andet køn end hvad de regnede med og havde fået at vide til scanning

knus jannie 29+5

Det sammen tanker har jeg.. Jeg fik taget en moderkagebiopsi og den siger pige.. Men så en dag sad jeg og læste om myter  og der står der  at det er en sjælden gang har fat i morens væv. så tænkte jeg F... bare jeg ikke er en af dem Men pyt så bliver han bare en tøsetøs de første par måneder

Anmeld

21. august 2009

jannie

så jeg kan høre at jeg ikke er den eneste der har haft den tanke...
egentlig er det jo lige meget i hvert fald for míg - men alligevel...

jeg tror nu de har ret og det er en pige, men tanken om de alligevel har taget fejl giver mig nu alligevel lidt sved på panden .

nej, det skal nu nok gå det hele hvad enten det blir det ene eller det andet

Anmeld

21. august 2009

Miamaja

Janep skriver:

min kærestes kusine gjorde presis som dig

de fik at vide det blev en pige og malede derfor værelset lysserødt og købte at masse pigeting meeen der var alstp lii en lille tap mere end de havde regnet med

drengen er jo nok ligeglad med om værelset er lysserødt men det må da alligevel være lidt øv

så jo de kan sagtens tage fejl

det er bare slet ikke lidt ov synes jeg- jeg synes det er vildt sjovt. en i vores familien oplevede det samme. de troede de ventede en pige og saa var det alligevel en dreng. de havde kobt lyserodt badekar og lyserodt toj som de gav vaek. det er en nu en rigtig skon familie historie som aldrig bliver glemt og som bliver fortalt igen og igen til alles store fornojelse.

Anmeld

21. august 2009

Miamaja

Kender foresten ogsaa en hvis laege mente hun havde en tumor i maven der skulle fjernes inden den voksede. Hun tog hen for en anden laeges vurdering for en sikkerheds skyld som sagde ' den har 2 ben'. dvs hun var gravid og havde ikke en tumor...

Anmeld

21. august 2009

TbCp

jannie skriver:

knus jannie 29+5

Jeg har ikke selv prøvet det, men en bekendt fik at vide at hun ventede en pige og alt var købt ind i pigefarver... og der kom så en dreng

Jeg fik at vide i uge 32 at vi ventede en pige. Købte en smule lyserødt men turde ikke købe for meget. Det var dog en pige vi fik

Anmeld

21. august 2009

Cris

jannie skriver:

knus jannie 29+5

Drengene døer ikke af bruge lyserød tøj   Jeg kender nogle stykker som har arvet storsøsters nyfødte sparke dragter og mange lyserøde bodier og de har overlevet. Especielt nyfødte vokser rigtigt hurtigt og mange bruger de ting som blev gemt fra 1.barn, lige meget om det var en dreng eller en pige... Hvis det bliver en dreng, han skal nok overleve, mens han er godt viklet i dynen og i voksiposen indtil I finder på flere macho-blå ting og sager. Men mon ikke at de ikke har taget fejl og prinsessen kommer til tiden?

Anmeld

22. august 2009

Mary

Een fra min mødregruppe ventede pige nr 2 - troede de, for det var nemlig en lille dreng der havde gemt sig godt, tilsyneladende  Men sikke mange historier af den slags!

Da jeg var til scanning udbrød hende der scannede mig godt nok "JA, dét er en pige!!!" ....og hun lød nu meget selvsikker, så jeg føler mig ret overbevist. Skal scannes yderligere 2 gange, så  må vi jo se om de kan bekræfte det

Men har da selv haft de tanker før også.....man ved sgu aldrig, vel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.