"Vi bruger ikke..."

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2009

Tynen

Helle30 skriver:

Jeg har da faktisk fortalt en Viasat-medarbejder, at vi overhovedet ikke ser tv om sommeren, så en opgradering af vores abb. ville være spildt lige pt. Den godtog han.
Og min mand tog engang sin tlf. og kom til bare at sige Hallo. Min mand er selvstændig, så der ringer tit allemulige sælgere. Da vedkommende så spurgte, om han kunne komme til at tale med (min mands navn), sagde min mand, at det kunne han desværre ikke, for han var død samme formiddag.
Liiiidt grov var den, men han fik afsluttet samtalen meget hurtigt.

Genial side Tyne. Tror jeg sender linket til vores sekretær. Der er ingen grænser for, hvad sælgere mener, en ganske alm. folkeskole har brug for.

- Helle

Ej, er det bizart hvis man kom til at grine en lille smule indvendigt af et opdigtet dødsfald
Fårk! Det er da klasse!

Jeg glæder mig sådan til at kunne bruge: "Vi bruger ikke el, vi bor hjemme hos min mor" eller "Vi bruger ikke børn fra U-landene" næste gang jeg bliver fanget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2009

heaven

hehe, klart en inspiration til næste gang man har "de der" i tlf.... spørgsmålet er bare om jeg kan holde masken, tsk tsk....  kunne lige se mig selv i bhv stå og sige at vi ikke bruger legetøj?? hrum....

Jannie

Anmeld

22. august 2009

Nadi

Tynen skriver:

Ej, er det bizart hvis man kom til at grine en lille smule indvendigt af et opdigtet dødsfald
Fårk! Det er da klasse!

Er det så morbit hvis man grinede højlydt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.