"Vi bruger ikke..."

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. august 2009

Tynen

Har lige set denne hjemmeside med særdeles god humor og et særdeles godt bud på et snappy comeback til de irriterende sælgere vi alle kan rende i ind (Eller blive ringet op af) i tide og utide..

http://vibrugerikke.dk/

Trine - Der bare HADER de der sælgere der står i flæng ned gennem gågaden og ikke tolererer "Jeg-giver-dig-ingen-øjenkontakt-og-faker-forresten-en-meget-vigtig-mobilsamtale-lige-nu-og-her-mens-jeg-går-forbi-dig"-stuntet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2009

mor_sabina

Tynen skriver:

Har lige set denne hjemmeside med særdeles god humor og et særdeles godt bud på et snappy comeback til de irriterende sælgere vi alle kan rende i ind (Eller blive ringet op af) i tide og utide..

Trine - Der bare HADER de der sælgere der står i flæng ned gennem gågaden og ikke tolererer "Jeg-giver-dig-ingen-øjenkontakt-og-faker-forresten-en-meget-vigtig-mobilsamtale-lige-nu-og-her-mens-jeg-går-forbi-dig"-stuntet

He he hvor sjovt.. Jeg løb også ind i en telefonsælger engang og agerede med korslagte arme at dette var lukket land men han fik alligevel solgt mig den møgmobil og idag er vi sgu gift og har fået os en lille guldklump

Anmeld

21. august 2009

Rasmine

Eh...?
Momse er fortabt, mig ikke så godt forstå.
Skal man bare sige: vi bruger ikke, og så skride?

Mette - bedre kendt som gågade-slalomløber-uden-om-alle-amnesty-folkene

Anmeld

21. august 2009

Janep

haha

sikke en fed side tak for et godt link

Anmeld

21. august 2009

Bamseboet :D

Herlig side

Anmeld

21. august 2009

Bubbi

Det var god underholdning

Anmeld

21. august 2009

TbCp

Tynen skriver:

haha ja den kender jeg godt.
Har selv brugt den overfor en sælger inde i gågaden der ville have jeg skulle skifte el-selskab "neeej dert bruger vi ikke" Han så noget overrasket ud.

Og min mand brugte den på sit arbejde hvor der var en der ville sælger ham noget til printeren

Anmeld

21. august 2009

MoarViborg

Høh høø.. Glæder mig helt til at spankulere gennem gågaden i morgen og sige "Det bruger vi ikke" hele vejen gennem kødranden af anmasende sælgere!

Anmeld

22. august 2009

Muffinmus

Jamen Trine nu er Viborg faktisk også en slem by hvad det angår...hvis ikke det er musikanter der tigger, s er det teleselskaberne eller amnesty...for dælen da også
De fik ram på mig en gang...mobilswelskabet altså..æv, skal også skifte igen.
Og ja, vi er også skiftet til toiletpapir

Anmeld

22. august 2009

Helle30

Jeg har da faktisk fortalt en Viasat-medarbejder, at vi overhovedet ikke ser tv om sommeren, så en opgradering af vores abb. ville være spildt lige pt. Den godtog han.
Og min mand tog engang sin tlf. og kom til bare at sige Hallo. Min mand er selvstændig, så der ringer tit allemulige sælgere. Da vedkommende så spurgte, om han kunne komme til at tale med (min mands navn), sagde min mand, at det kunne han desværre ikke, for han var død samme formiddag.
Liiiidt grov var den, men han fik afsluttet samtalen meget hurtigt.

Genial side Tyne. Tror jeg sender linket til vores sekretær. Der er ingen grænser for, hvad sælgere mener, en ganske alm. folkeskole har brug for.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.