vee dræberen fra lyngby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2014

Kay

jlp90 skriver:

Det er simpelthen så nederen. Jeg prøvede at holde min mand hjemme fra arbejde fordi jeg troede at nu var det nu pga veer der kommer med et bestemt interval men der skete ikke en skid og man føler sig så fjollet. Det er bare monster æv. Opmuntring herfra. Den skal nok komme ud snart.

Tak

Lidt rat at vide jeg ikke er den eneste der oplever det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2014

tinemus79

Åhhhh hvor jeg føler med dig.  Jeg oplevede præcis det samme indtil de tog vandet og så gik det bare sindsygt stærkt.  Jeg fødte også hurtigt første gang så den sidder også konstant i en.  Håber det lykkes snart.  

Anmeld

19. oktober 2014

Mumto3

Jeg vil ønske dig rigtig god fødsel, - nå den kommer . Jeg kender det alt for godt! Jeg har prøvet st være 4 cm åben og med veer UDEN at føde. Jeg var så blød at jm ikke turde undersøge mig mere, for hun kunne uden videre åbne mig op på 7-8 cm og alligevel gik der to uger før jeg fødte! Nøj det var træls! Din baby skal nok komme, du ved bare ikke hvornår. Sender dig masser af god vestøv!

Anmeld

19. oktober 2014

Sissel

Årh din stakkel.. Håber snart baby er klar til at komme ud til jer. Glæder mig til at læse at du har født

Anmeld

19. oktober 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ej altså...

puha tror slet ikke jeg havde forladt FG i første omgang

havde krævet at når der nu var veer osv så var jeg blevet...

og havde de ikke en seng så havde jeg placeret mig på en bænk med ordene at så måtte de selv finde ud af at få den ren hvis vandet gik

KÆMPE Kram herfra...

Håber der snart sker mere for du har virkelig været yderst tålmodig i forhold til hvad jeg selv ville kunne have gjort

Anmeld

19. oktober 2014

Kay

tinemus79 skriver:

Åhhhh hvor jeg føler med dig.  Jeg oplevede præcis det samme indtil de tog vandet og så gik det bare sindsygt stærkt.  Jeg fødte også hurtigt første gang så den sidder også konstant i en.  Håber det lykkes snart.  

Ja igen i dag er der vildt uregelmæssige veer og min krop er jo helt smadret især med en to årig hjemme, og jeg kan ikke engang gå ind og lægge mig, da vi har soveværelse i stuen...

Men hvad kan jeg gøre?

Anmeld

19. oktober 2014

Kay

Mumto3 skriver:

Jeg vil ønske dig rigtig god fødsel, - nå den kommer . Jeg kender det alt for godt! Jeg har prøvet st være 4 cm åben og med veer UDEN at føde. Jeg var så blød at jm ikke turde undersøge mig mere, for hun kunne uden videre åbne mig op på 7-8 cm og alligevel gik der to uger før jeg fødte! Nøj det var træls! Din baby skal nok komme, du ved bare ikke hvornår. Sender dig masser af god vestøv!

Har igen i dag uregelmæssige veer og ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre... med en pige på 2 og de tager ikke rigtig til 

Anmeld

19. oktober 2014

Kay

Sissel skriver:

Årh din stakkel.. Håber snart baby er klar til at komme ud til jer. Glæder mig til at læse at du har født

Ikke endnu men veer siden i formiddags 

De tager bare ikke rigtig fat 

Anmeld

19. oktober 2014

Kay

Wampires skriver:

Ej altså...

og havde de ikke en seng så havde jeg placeret mig på en bænk med ordene at så måtte de selv finde ud af at få den ren hvis vandet gik

KÆMPE Kram herfra...

Håber der snart sker mere for du har virkelig været yderst tålmodig i forhold til hvad jeg selv ville kunne have gjort

Det var os selv der ville hjem.. vi blev tilbudt at blive men jeg mente jeg ville få mere ro hjemme

Hun spurgte faktisk 4 gange om ikke vi var sikre på at vi ville blive hvis det nu pludselig gik stærkt 

Anmeld

19. oktober 2014

Kay

Wampires skriver:

Ej altså...

KÆMPE Kram herfra...

Ved bare ikke helt hvad jeg skal gøre...

De stoppede da jeg sov i går og begyndte her til formiddag igen sov en eftermiddags lur hvor der intet var i et par timer indtil jeg vågnede af en... ellers er de der med 8-18 min imellem

Det hjælper ikke at gå tur ved sgu ik hvad jeg skal gøre... bare vente?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.