ja det må fandemer være mit nye tilnavn
fik veer i går aftes... tidligt på aftenen og de svingede meget i tid og styrke og interval... men det fik jeg jo forklaret at veer efter hindeløsning gjorde...
ved 00 tiden var der ved at være fin intensitivitet i... og 8-12 minutter i mellem ret fast og ca 1 minuts varighed...
da jeg fødte hurtig første gang kontakter vi fg... og de vil gerne se os...
vi kommer der ind... jeg er ca 3 cm åben (var 2 i dag ved hindeløsning) og får kørt en fin ctg med fine veer...
altså endnu ikke de GODE veer men der ved jeg jo også at det går stærkt når de kommer...
vi aftaler at køre hjem da klokken en ca 1, da vi er ret trætte og jeg får besked på at hvile mig, og samle kræfter da fødslen jo er igang... og at vi så start veerne skifter styrke eller der er ca 6 min. i mellem skal køre og ringe på vejen ind...
da vi bor tæt på passer det med at jeg liger i min seng ca 1.45 og mærker en fin vee der skal pustes igennem og jeg slapper der efter af og falder i søvn... jeps jeg er en kvinde med et KÆÆÆMPE sove hjerte...
og jeg vågner først kl 5.15 
ingen veer??
der kommer noget lalala lidt hist og her... men mine fine veer som jm sagde at jeg VAR i fødsel er VÆK!!!
lå lidt og tænkte inden jeg satte mig på min motions bold... intet skete der...
så tog jeg tøj på og gik en tur... ca 1 km... ja oki gik og gik... jeg valdrede jo nok nermere... ingen ting!!!!
tuede halvdelen af vejen og føler mig så til grin.... hele familien er i højeste vee beredskab... elna er hos min svigerinde, min mor ligger med telefonen på højeste lydstyrke... og så kan jeg som 2. gangs fødende ikke engang finde ud af at havde veer 

men at være smæk hamrende hormon fyldt... det kan jeg!!
Anmeld