vee dræberen fra lyngby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.429 visninger
30 svar
10 synes godt om
19. oktober 2014

Kay

ja det må fandemer være mit nye tilnavn

fik veer i går aftes... tidligt på aftenen og de svingede meget i tid og styrke og interval... men det fik jeg jo forklaret at veer efter hindeløsning gjorde... 

ved 00 tiden var der ved at være fin intensitivitet i... og 8-12 minutter i mellem ret fast og ca 1 minuts varighed... 

da jeg fødte hurtig første gang kontakter vi fg... og de vil gerne se os... 

vi kommer der ind... jeg er ca 3 cm åben (var 2 i dag ved hindeløsning) og får kørt en fin ctg med fine veer... 

altså endnu ikke de GODE veer men der ved jeg jo også at det går stærkt når de kommer... 

vi aftaler at køre hjem da klokken en ca 1, da vi er ret trætte og jeg får besked på at hvile mig, og samle kræfter da fødslen jo er igang... og at vi så start veerne skifter styrke eller der er ca 6 min. i mellem skal køre og ringe på vejen ind... 

da vi bor tæt på passer det med at jeg liger i min seng ca 1.45 og mærker en fin vee der skal pustes igennem og jeg slapper der efter af og falder i søvn... jeps jeg er en kvinde med et KÆÆÆMPE sove hjerte... 

og jeg vågner først kl 5.15  ingen veer?? 

der kommer noget lalala lidt hist og her... men mine fine veer som jm sagde at jeg VAR i fødsel er VÆK!!!

lå lidt og tænkte inden jeg satte mig på min motions bold... intet skete der... 

så tog jeg tøj på og gik en tur... ca 1 km... ja oki gik og gik... jeg valdrede jo nok nermere... ingen ting!!!!

tuede halvdelen af vejen og føler mig så til grin.... hele familien er i højeste vee beredskab... elna er hos min svigerinde, min mor ligger med telefonen på højeste lydstyrke... og så kan jeg som 2. gangs fødende ikke engang finde ud af at havde veer  

men at være smæk hamrende hormon fyldt... det kan jeg!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2014

mille25

Kay skriver:

fik veer i går aftes... tidligt på aftenen og de svingede meget i tid og styrke og interval... men det fik jeg jo forklaret at veer efter hindeløsning gjorde... 

ved 00 tiden var der ved at være fin intensitivitet i... og 8-12 minutter i mellem ret fast og ca 1 minuts varighed... 

vi kommer der ind... jeg er ca 3 cm åben (var 2 i dag ved hindeløsning) og får kørt en fin ctg med fine veer... 

altså endnu ikke de GODE veer men der ved jeg jo også at det går stærkt når de kommer... 

vi aftaler at køre hjem da klokken en ca 1, da vi er ret trætte og jeg får besked på at hvile mig, og samle kræfter da fødslen jo er igang... og at vi så start veerne skifter styrke eller der er ca 6 min. i mellem skal køre og ringe på vejen ind... 

da vi bor tæt på passer det med at jeg liger i min seng ca 1.45 og mærker en fin vee der skal pustes igennem og jeg slapper der efter af og falder i søvn... jeps jeg er en kvinde med et KÆÆÆMPE sove hjerte... 

der kommer noget lalala lidt hist og her... men mine fine veer som jm sagde at jeg VAR i fødsel er VÆK!!!

så tog jeg tøj på og gik en tur... ca 1 km... ja oki gik og gik... jeg valdrede jo nok nermere... ingen ting!!!!

tuede halvdelen af vejen og føler mig så til grin.... hele familien er i højeste vee beredskab... elna er hos min svigerinde, min mor ligger med telefonen på højeste lydstyrke... og så kan jeg som 2. gangs fødende ikke engang finde ud af at havde veer  

Sender massere af ve støv af sted til dig. Håber snart at hun hos jer.

Anmeld

19. oktober 2014

Loa

Det var da helt utroligt en drillepind i har jer 

Håber og krydser for hun melder sin ankomst SNART!

Anmeld

19. oktober 2014

Kay

Loa skriver:

Det var da helt utroligt en drillepind i har jer 

Håber og krydser for hun melder sin ankomst SNART!

Jeg fatter slet ikke det kan lade sig gøre... jm var sikker på at fødslen var igang, og var i tvivl om hun turde sende os hjem hvis nu det gik stærkt lige pludselig

Anmeld

19. oktober 2014

Røverdatter

19. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ej, hvor antiklimaks!! 

Håber der bare lige går et par timer, og så de kommer tilbage med god kraft! 

Anmeld

19. oktober 2014

Kay

Mor11 skriver:

Ej, hvor antiklimaks!! 

Håber der bare lige går et par timer, og så de kommer tilbage med god kraft! 

Tror det her var det største antiklimaks i mit liv... 

Anmeld

19. oktober 2014

Christine

Kay skriver:

Øv, så tæt på 

Håber det evt var en sidste prøveforestilling, så den rigtige fødsel kan gå i gang i dag 

Anmeld

19. oktober 2014

jlp90

Det er simpelthen så nederen. Jeg prøvede at holde min mand hjemme fra arbejde fordi jeg troede at nu var det nu pga veer der kommer med et bestemt interval men der skete ikke en skid og man føler sig så fjollet. Det er bare monster æv. Opmuntring herfra. Den skal nok komme ud snart.

Anmeld

19. oktober 2014

Kay

Christine skriver:

Øv, så tæt på 

Håber det evt var en sidste prøveforestilling, så den rigtige fødsel kan gå i gang i dag 

Tragisk komisk er det så at sidde i en bil næsten en time hjemme fra og få veer igen, når Elna lige har fået afvide at mor og far kommer, og hun savner os meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.