Elgaard73 skriver:
Er du slet ikke blevet udredt i forbindelse med din ryg? Hvad siger din læge og/eller de fagfolk der har været inde og stille din diagnose? Har du haft kontakt til din kommune? De kan/skal hjælpe dig med at blive udredt og finde ud af hvad din arbejdsevne reelt er.
Det er jo helt hul i hovedet, at gå i gang med noget, uden at vide om dine arbejdsevne kan magte det. Kommer du i et udredningsforløb igennem din kommune, vil du jo netop have mulighed for at komme ud og snuse til de forskellige fag og måske endda få nye ideer. Du vil også få lært nogle redskaber til at håndtere/leve med dine rygproblemer (træning, øvelser, løfteteknikker osv).
Jeg har været på kontanthjælp i 5 og et halvt år, været på barsel 1 år, så var jeg på kursus for mødre og nu er jeg på VUC..
Jeg er sendt i mange arbejds prøvelsen, jeg har været i genoptrænings forløb, jeg har været hos div læger og fysser, div dum i arbejde..
Men ingen kan fortælle præcis hvad min ryg kan og alle læger siger noget forskelligt, men en til er sikkert - træning træning træning...
Og så er det pålagt jobcenter at alle under 30 skal i uddannelse....
Problemet er så at jeg ikke altid pt som enlig mor har tid og energi til at træne de 3-4 gange dagligt jeg skal..
Vi håber på at jeg skal flytte sammen med min kæreste(barnets far - lang historie) og skabe noget mere ro og struktur i hverdagen men for at kunne det er jeg nød til at være igang med noget da han ikke kan forsørge mig på kontanthjælp hvis det sku ske..
Og her står jeg så..
Anmeld