Anonym skriver:
mappen står også på en hylde, men når jeg skal skrive noget ind ligger den, eller papiret, på bordet ved siden af PCen...
Hvorfor?
Når du ved at din kæreste har den her dårlige vane, så synes det er bedre at tænke et skridt længere frem og lade vær med at have papir liggende... I stedet for at blive sur, når det uheldige sker.
Selvfølgelig er det også dit bord, men det er jo det samme som hvis man har børn, så har man jo heller ikke ting der kan gå i stykker i deres højde, selvom at det er ens hjem.
Han har vel kun gjort den her ene gang, og det har været et uheld, så du passer bedre på næste gang.
Som en anden siger, hvad hvis det var noget andet.. (Det er dog nok større chance for at han kan se at det er noget andet papir, end din historie)
Jeg ville bare lade vær med at have papirer liggende på bordet, eller have en æske eller noget, så han ved at de papirer skal han holde sig fra, så I ikke ender med at stå i det igen.
Og så lad vær med at tænk på hvem der har ret eller ej, jeg tror ikke din svigermor mente noget ondt med det, men bare stillede dig et spørgsmål, som du bare kunne have svaret på og så var den ikke længere.
For du har ret til at være ked af det, men hun har også ret til at have sin mening, og måske var det ikke historien hun mente, men selve det at sætte stumperne sammen igen.