Vi er desværre inde i en periode hvor fremtiden ser uoverskuelig ud da min dejlige kæreste er blevet færdigudlært, men desværre ikke er blevet ansat efterfølgende.
Min kæreste har en vane med at når han er stresset river han papir i små strimler og ruller dem. Jeg har ikke noget problem med det i sig selv, for han er god til at smide dem ud bagefter (eller samle dem i en bunke på bordet), men jeg kan godt lide at skrive historier og normalt skriver jeg dem på PC, men nogle gange også på papir.
Jeg fik så mulighed for at skrive en af mine historier ind i går, men kunne ikke finde det ark jeg havde skrevet på. Jeg ville så rydde op på bordet da jeg troede at det var kommet under noget andet, men nej, for det ark min kæreste sad og rev i stykker forgårs var min historie - og alle stumperne var smidt ud.
Jeg ved han er stresset over at være arbejdsløs, så jeg sagde stille og roligt til ham at det er okay han ruller papir, men han skal lige se hvad det er først.
I dag opdagede jeg at skraldespanden faktisk var tom da han smed dem ud, så jeg tømte den og begyndte at rulle dem ud og sætte sammen igen, men min svigermor spurgte mig ligeud om det var det værd - og sagde at han jo ikke tænker over hvad han har fat i.
men har hun ret, eller er det helt i orden at jeg blev ked af det og bruger tid på at samle papiret?
undskyld det blev så langt, men tak fordi du ville læse det og jeg håber du vil svare mig.
Anmeld