Loan skriver:
Lidt off topic, men hvor bliver man inspireret af den slags godhed, det har fået lille mig til at gennemgå min liste over juleænderne. Det ser umiddelbart ud til 3 ikke er afsat.. Det kunne da være man skulle donorere dem for en lille skilling til sønnens sparegris istedet..
Blev sidste år inspireret af en anden bruger herinde, der samlede donationer ind til julekurve til julehjælpen. Hendes mand kørte rundt i hele landet for at udbringe de forskellige kurve.
Vi var så 4 veninder der bestemte os for at lave vores egene kurve til julehjælpen i vores nærområde. Vi gav alle lidt forskelligt, hvilket resulterede i 2 kurve med alt i til julen.
Der var mandler, marcipan, nuga, overtrækschokolade, mel, sukker,pebernøds og brunkage blandinger, bage margarine, rødkål, 2x galskartofler, chips, 2 1/2 kg flæskesteg, dåsesodavand, lidt sminke til mor, jule klip og klister ting, plastik kugler til at male på, maling, kalenderlys og pynt osv i begge kasser. Pluds da vi fandt ud at moren havde 2 børn, en dreng på 8 og en pige på 2 år, købt en gave til den hver i H&M, og gavekort til 2 børneklipninger ved frisøren i hver kasse ( klipningerne var en donation fra min søster, som er frisør = gratis for os )
Tror der var for ca 400 kr i hver kasse + gavekortene til klipning.
Er helt sikker på at ænderne ville ku bringe stor lykke! Vh stine
Anmeld