Hvis du manglede julehjælp, hva sku så i kurven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
19 svar
16 synes godt om
17. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis du manglede julehjælp, hva ville du så sætte størst pris på at få i din kurv? Vi er en lille flok veninder, der igen i år overvejer at lave en lille julekurv til julehjælpen og mangler inspiration til indholdet, så kom frisk med gode ider. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

esioul

StineW79 skriver:

Hvis du manglede julehjælp, hva ville du så sætte størst pris på at få i din kurv? Vi er en lille flok veninder, der igen i år overvejer at lave en lille julekurv til julehjælpen og mangler inspiration til indholdet, så kom frisk med gode ider. Vh stine

Grødris, kanel, sukker, Gavekort til en flæskesteg/and, sodavand, rødkål, glaskartofler(evt), lidt juleslik. 

Ved ikke om det er sådan noget du tænker?

Anmeld

17. oktober 2014

EnGodMor

esioul skriver:

Grødris, kanel, sukker, Gavekort til en flæskesteg/and, sodavand, rødkål, glaskartofler(evt), lidt juleslik. 

Ved ikke om det er sådan noget du tænker?

Ville nævne fuldstændig det samme som her er nævnt. 

Det ville være hvad jeg ville blive lykkelig for at få som julehjælp

Anmeld

17. oktober 2014

esioul

EnGodMor skriver:

Ville nævne fuldstændig det samme som her er nævnt. 

Det ville være hvad jeg ville blive lykkelig for at få som julehjælp

Lige præcis  Et godt tilskud så en familie kunne tilbringe en hyggelig aften sammen med god mad 

Anmeld

17. oktober 2014

EnGodMor

Lige præcis  Et godt tilskud så en familie kunne tilbringe en hyggelig aften sammen med god mad 

Nemlig os så man ikke skal spekulere over hvordan man skulle få råd til disse ting, de hører ligesom til julen

forfærdeligt at nogle mennesker ikke har råd til disse ting, det må være hårdt. 

Gid man dog kunne hjælpe ALLE som stod i denne situation.

Anmeld

18. oktober 2014

EAF

StineW79 skriver:

Julekalendere enten med chokolade eller bare låger, adventskrans eller mulighed for at lave een sammen som en rigtig hyggejulefællesting, gran, julelys, ler, pynt, sløjfesnor, nougat og nødder til at lave deres egen slik - igen som en fælles ting, måske nissehuer, et juletræ, en guirlande, julekugler og julekort med hilsner på eller frankerer julekort så de kunne sende nogen også - plus alt det førnævnte 

Anmeld

18. oktober 2014

B&J

Vanilje

sukker

kirsebærsovs

helemandler

en pakke grødis 

juleslik

rødkål

jaaa kommer and på hvad den må koste ellers kunne man ligge et kort i at man kunne hente en flæskesteg med dette kort 

Anmeld

18. oktober 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

kan se at alle mine ideer er blevet nævnt så vil bare sige enig med ovenstående

Maden der hører julen til kan for det første være svær at få råd til og derefter også finde overskuddet til at lave hvis man står i en presset situation...

julepynt, muligheden for at lave den... igen noget der hurtigt løber op hvis man gerne vil gøre det som man selv oplevede som barn...

Juleslikket... Marcipan, nougat, frugtfarve(rød er dyrere end de andre), nødder, mandler osv...

Anmeld

18. oktober 2014

nielsen80

Udover det med maden, som jeg er helt enig i, tænker jeg et lille gavekort til en legetøjsbutik eller lign ville være rart at få. Altså selvfølgelig alt efter, hvor stor gavenkurven skal være.

fed ide forøvrigt!

Anmeld

18. oktober 2014

Mutti2B

Hvad med et gavekort til BR? Jeg ville blive så glad for at kunne give mit barn/mine børn en julegave, hvis jeg ikke havde pengene til det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.