Min krop gør mig ked af det, men jeg æder videre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.095 visninger
17 svar
6 synes godt om
17. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej Derude...

ved egentlig ikke hvad jeg vil med det her, måske bare høre om jeg er den eneste mor i verden, som føler sig tyk, tung og usexet?

jeg har egentlig altid været en lidt rund pige, med noget på sidebenene. Da jeg blev gravid med vores andet barn vejede jeg 89 kg og min slutvægt inden fødslen var 105,5 kg.

Jeg vejer idag 2 måneder efter fødslen ca. 100 kg. Jeg hader mine kæmpe hofter, røv og pølsen på maven. Hver mandag er jeg klar parat til projekt tab mig, men falder lige så hurtig i, som jeg kom igang.

vil gerne komme løbe og lege med mine unger, tage til ting med dem uden andre syntes de har en tyk mor, som ikke kan være med til noget, men kun kigge på. De skal ikke mobbes fordi deres mor er tyk.

ved min mand elsker mig og min krop hvordan den så end ser ud, men er begyndt at dække mig til, føle mig usexet og bare kæmpe...

gad jeg havde noget mere nosser til at igang engang for alle.

Bare en omgang ligegyldig ynk fra mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

lineog4

Uha hvor jeg kender det - er med på at støtte hinanden hvis du vil? Bare skriv

Anmeld

17. oktober 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

Jeg kender følelsen !!!  Jeg har rygrad som regnorm :/ skal ogs nå op og træne efter skole men ungerne skal ogs hentes så tit når jeg ikk op og træne .. 

Anmeld

17. oktober 2014

BigHope13

Åha kan fortælle dig du bestemt ikke er den eneste der føler sig usexet, tung, dvask grim kedelig og mange mange andre ting

Jeg er dog nået til det punkt hvor jeg bare ikke orker den dårlige selvtillid mere, og på mandag starter jeg op i motionscenter 4 gange ugentlig sammen med min kusine som står i samme sitation som mig.

Har også altid været en stor pige , og efter jeg fødte for snart 1 år siden har jeg ikke haft noget energi til noget som helst, 

Og jeg håber til den nye livsstil kan give mig mere energi og mere selvtillid så jeg igen kan blive den glade kæreste som gerne vil have sex med min skønne mand uden at lyset skal være slukket, og uden at føle at sex rent faktisk er besværligt

Så kæmpe kram til dg herfra, du er bestemt ikke alene, har du måske mulighed for noget støtte, enten fra din mand, veninde eller måske melde dig i noget slankeklub? Jeg kan ihvertfald ikke selv, jeg er nødt til at have opbakning og nogen at følges med

Anmeld

17. oktober 2014

Joan ( Smallie )

Jeg har selv vejet rigtig meget og været led og ked af det. Lige ind til den dag hvor jeg bare ikke gad mere så tog jeg og meldt mig ind på manlog og begyndte at tælle kcal og på 4 måneder tabte jeg 20 kg uden at jeg tog i motion center og mere motion jeg gik faktisk hjemme men det var udelukket på at ændrepå kosten. Nu er jeg igang igen og har på knap 4 uger tabe 8 kg men nu er jeg i arbejde hvor jeg går rigtig meget så det er ret nemt denne gang.

Du skal passe på du ikke sætter målet for højt ogdet der med at komme afsted i motion center så og så mange om ugen den holder ikke altid for det er pisse hårdt at ligge sine madvaner om så start med det ene og forsæt med det andet.

Det første  og nemmeste er at komme af med din sukker trang og det gør du nemmest ved at stoppe helt og holde ud de 4 dage det tager.

Du er velkommen til at skrive hvis du vil

Anmeld

17. oktober 2014

Mor til Ella

Jeg vil ikke gøre mig til dommer over hvornår man er tyk eller overvægtig.

men din motivation er fra på mandag at dine børn ikke skal drilles pga din vægt��

jeg vejer selv lidt for meget, og startede sidste mandag, og har tabt 4 kg, og mangler ca 8 gerne 10��

igang og lad være med at lave uoverskuelige ændringer.

Anmeld

17. oktober 2014

Dafnies

Jeg kender SÅ godt den følelse! Jeg har også altid været til den store side  

i dag tog jeg springet og tog til diætist. I fællesskab fandt vi ud af, at jeg egentlig spiser ok - problemet for mig ligger i, at jeg spiser alt for meget til aftensmad. Jeg har fået lagt en kostplan og skal holde mig til 1 portion. 

Jeg er blevet vejet og har fået målt fedprocent - det er lidt hårdt at få det smidt lige i fjæset på den måde, men jeg tror det er det der skal til for at jeg tager mig sammen.

Nu har jeg fundet motivationen! Glæder mig til at se om der er sket noget når jeg skal til diætist igen om 14 dage

Anmeld

17. oktober 2014

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg har selv vejet rigtig meget og været led og ked af det. Lige ind til den dag hvor jeg bare ikke gad mere så tog jeg og meldt mig ind på manlog og begyndte at tælle kcal og på 4 måneder tabte jeg 20 kg uden at jeg tog i motion center og mere motion jeg gik faktisk hjemme men det var udelukket på at ændrepå kosten. Nu er jeg igang igen og har på knap 4 uger tabe 8 kg men nu er jeg i arbejde hvor jeg går rigtig meget så det er ret nemt denne gang.

Du skal passe på du ikke sætter målet for højt ogdet der med at komme afsted i motion center så og så mange om ugen den holder ikke altid for det er pisse hårdt at ligge sine madvaner om så start med det ene og forsæt med det andet.

Det første  og nemmeste er at komme af med din sukker trang og det gør du nemmest ved at stoppe helt og holde ud de 4 dage det tager.

Du er velkommen til at skrive hvis du vil

Jeg har oprettet mig på madlog, jeg mangler bare gejsten til at komme ordentlig igang og holde ved.

Vil gerne tabe i hvert fald 25 kg, men mit første mål skal vel være 5 kg og forhåbenligt tabe 1 kg om ugen. 

Inden jeg var gravid med vores datter tabte jeg 11 kg, så ved det kan lade sig gøre, er bare faldet i et stort trist hul hvor jeg bare æder og æder.

Min mand er slank, så jeg vil ikke kunne fjerne alle fristelserne herhjemme.

Jeg må simpelthen igang for min egen skyld <3

Anmeld

17. oktober 2014

EnGodMor

Jeg har dog aldrig Været stor eller overvægtig, men nu her mens jeg er gravid, så er mine lår blevet lidt tykkere, så de støder sammen oppe omkring skridtet, og helt ærligt, jeg syntes det er så ulækkert (Undskyld)

Men syntes da den tid og de dage du bruger på at bare tænke over at du er lidt stor, var det ikke bedre og bruge de dage på at lave noget motion hjemme på gulvet?  

Og så komme ud og få rørt dig med dine børn, man behøver jo ikke motionscenter

Køb en motioncykel fx på den blå avis, lave mavebøjninger foran tvet. 

Spis en portion mad morgen middag og aften, og derimellem, så have æbler pærer og appelsiner  og koldt vand i køleskabet 

Du kan hvad du vil, og du vil jo gerne, også for dine børns skyld som du siger. 

Så det er op på hesten og igang

Anmeld

17. oktober 2014

EnGodMor

Mor til Ella skriver:

Jeg vil ikke gøre mig til dommer over hvornår man er tyk eller overvægtig.

men din motivation er fra på mandag at dine børn ikke skal drilles pga din vægt��

jeg vejer selv lidt for meget, og startede sidste mandag, og har tabt 4 kg, og mangler ca 8 gerne 10��

igang og lad være med at lave uoverskuelige ændringer.

Godt gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.