er her en læge eller sygeplejske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2014

Anonym trådstarter

forfærdelig nat er vågnet total overdrevet gennemblødt af sved så voldsomt at alt var vådt og vil kunne skrabe sved ad og min navle havde en sø af sved  2 gange i nat... Hmm hvad sker der for min krop smerterne er IK blevet bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2014

mor88

Anonym skriver:

forfærdelig nat er vågnet total overdrevet gennemblødt af sved så voldsomt at alt var vådt og vil kunne skrabe sved ad og min navle havde en sø af sved  2 gange i nat... Hmm hvad sker der for min krop smerterne er IK blevet bedre

Hvor specifikt har du ondt? Har du ondt over det hele, eller er det kun et soecifikt sted på maven? Har du feber?

hvis du har konstante smerter + feber kan det være betændelse af en art?  Muligvis galdeblærebetændelse? Eller nyresten?

hvis du er grædefærdig af smerter, skulle du nok tage endnu en tur til vagtlægen og forlange at blive taget seriøst!

de gør helst ikke noget, indlæggelse el. lign. pga. Weekend, men du skal IKKE lide!! Så må du trampe i gulvet

Anmeld

18. oktober 2014

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Hvor specifikt har du ondt? Har du ondt over det hele, eller er det kun et soecifikt sted på maven? Har du feber?

hvis du har konstante smerter + feber kan det være betændelse af en art?  Muligvis galdeblærebetændelse? Eller nyresten?

hvis du er grædefærdig af smerter, skulle du nok tage endnu en tur til vagtlægen og forlange at blive taget seriøst!

de gør helst ikke noget, indlæggelse el. lign. pga. Weekend, men du skal IKKE lide!! Så må du trampe i gulvet

Har ondt et sted føles som om der sidder noget og trykker men strammer i modsat side af maven

Har feber on\off 

Det er IK betændelse da mit Intentions tal var på 6

Smerten er slem men endnu værre vis jeg er på WC 

Anmeld

18. oktober 2014

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Anonym skriver:

Har ondt et sted føles som om der sidder noget og trykker men strammer i modsat side af maven

Har feber on\off 

Det er IK betændelse da mit Intentions tal var på 6

Smerten er slem men endnu værre vis jeg er på WC 

Synes godt det kunne lyde som forstoppelse? Det kan man virkelig også få det meget dårligt af.

Anmeld

18. oktober 2014

Anonym trådstarter

Dut-ugle skriver:

Synes godt det kunne lyde som forstoppelse? Det kan man virkelig også få det meget dårligt af.

Det ikke forstppelse tager movicolv og har været på toilet 2 gange i dag 

Anmeld

18. oktober 2014

Pikku Myy

Anonym skriver:

Det ikke forstppelse tager movicolv og har været på toilet 2 gange i dag 

Er en af de meget almindelige bivirkninger ved Movicol ikke mavesmerter? Min erfaring med tarm-/mavegener er at det kan give periodevise temperaturstigninger der kan minde lidt om feber. Måske var det noget?

Anmeld

18. oktober 2014

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Er en af de meget almindelige bivirkninger ved Movicol ikke mavesmerter? Min erfaring med tarm-/mavegener er at det kan give periodevise temperaturstigninger der kan minde lidt om feber. Måske var det noget?

Tager ikke movicolv normalt men da vi havde et par breve herhjemme tog jeg dem for at se om det var forstoppelse men kan 100% sige det IK er det

Anmeld

18. oktober 2014

BSB

Få fat i en læge igen og bed om dokumentation for samtalen. Så er de gerne lidt mere grundige....

Anmeld

18. oktober 2014

Anonym trådstarter

Venter til mandag vil IK spilde deres tid når jeg jo fik afvise i går det bare skulle sove s væk 

Anmeld

18. oktober 2014

Anonym trådstarter

BSB skriver:

Få fat i en læge igen og bed om dokumentation for samtalen. Så er de gerne lidt mere grundige....

Forstår ikke helt dit svar ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.