Hej
Jeg vil lige høre om jeres råd
Jeg lider normalt af uregelmæssig mens men dog heftige både smerter er stærke og blødning er styrt.
Nå men for 13 dage siden begyndte jeg og bløde lidt ingen smerter og ikke meget blod mit humør var Også normalt
Blødte i nogle dage stoppet 1 døgn kom igen varet 3 dage stoppet i halv anden dag og varet så indtil i Onsdags jeg har utrolig mange smerter i underlivet især i højre side og smerten tager til kan ikke være blind tarm da den er fjernet i går aftes var der orange udflåd og skal lige siges jeg ligger syg med feber hoste og snot og ondt i halsen. Har en tid ved lægen mandag men synes smerten er taget til og de gør også lidt ondt i venstre side dog ikke som højre i højre side føles det som om der sidder noget overvejer vagtlæge men da jeg ikke vil spilde deres tid eller penge så vil jeg høre om nogle kendte til det her.. Jeg er ikke gravid har ikke haft sex i år da jeg lider af vaganisme så frygter også gyn undersøgelse.. Jeg tåler ikke ppiller eller hormon ting pga en leversygdom... Hvad ville vagt lægen gøre alså hen af eftermiddagen er smerten gået en del op i skala kan jeg ha underlige betændelse eller hvad tænker i ??
Anmeld