er her en læge eller sygeplejske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.081 visninger
29 svar
1 synes godt om
17. oktober 2014

Anonym trådstarter

Hej

Jeg  vil lige høre om jeres råd

Jeg lider normalt af uregelmæssig mens men dog heftige både smerter er stærke og blødning er styrt.

Nå men for 13 dage siden begyndte jeg og bløde lidt ingen smerter og ikke meget blod mit humør var Også normalt 

Blødte i nogle dage stoppet 1 døgn kom igen varet 3 dage stoppet i halv anden dag og varet så indtil i Onsdags jeg har utrolig mange smerter i underlivet især i højre side og smerten tager til kan ikke være blind tarm da den er fjernet i går aftes var der orange udflåd og skal lige siges jeg ligger syg med feber hoste og snot og ondt i halsen. Har en tid ved lægen mandag men synes smerten er taget til og de gør også lidt ondt i venstre side dog ikke som højre  i højre side føles det som om der sidder noget overvejer vagtlæge men da jeg ikke vil spilde deres tid eller penge så vil jeg høre om nogle kendte til det her.. Jeg er ikke gravid har ikke haft sex i år da jeg lider af vaganisme så frygter også gyn undersøgelse.. Jeg tåler ikke ppiller eller hormon ting pga en leversygdom... Hvad ville vagt lægen gøre alså hen af eftermiddagen er smerten gået en del op i skala kan jeg ha underlige betændelse eller hvad tænker i ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

Anonym trådstarter

OK 43 har kigged har i en mening??

Anmeld

17. oktober 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Hej

Jeg  vil lige høre om jeres råd

Jeg lider normalt af uregelmæssig mens men dog heftige både smerter er stærke og blødning er styrt.

Nå men for 13 dage siden begyndte jeg og bløde lidt ingen smerter og ikke meget blod mit humør var Også normalt 

Blødte i nogle dage stoppet 1 døgn kom igen varet 3 dage stoppet i halv anden dag og varet så indtil i Onsdags jeg har utrolig mange smerter i underlivet især i højre side og smerten tager til kan ikke være blind tarm da den er fjernet i går aftes var der orange udflåd og skal lige siges jeg ligger syg med feber hoste og snot og ondt i halsen. Har en tid ved lægen mandag men synes smerten er taget til og de gør også lidt ondt i venstre side dog ikke som højre  i højre side føles det som om der sidder noget overvejer vagtlæge men da jeg ikke vil spilde deres tid eller penge så vil jeg høre om nogle kendte til det her.. Jeg er ikke gravid har ikke haft sex i år da jeg lider af vaganisme så frygter også gyn undersøgelse.. Jeg tåler ikke ppiller eller hormon ting pga en leversygdom... Hvad ville vagt lægen gøre alså hen af eftermiddagen er smerten gået en del op i skala kan jeg ha underlige betændelse eller hvad tænker i ??

Jeg er ikke læge..... men jeg ville da søge vagtlæge! Uanset hvad er det da ubehageligt at ligge med.... det kunne jo være du havde en cyste siddende i livmoderen - det havde min mor, tre styk, og det gav hende utrolig smertefulde og voldsomme blødninger. ...

Anmeld

17. oktober 2014

L-Mortil3

Hvis du ikke kan holde smerterne ud, så tag til vagtlæge, mit bedste bud ville være cyste der er sprunget. Eller underlivsbetændelse , evt nyrebækken... 

Knus Line , SSA

Anmeld

17. oktober 2014

Rila87

Mit råd.... Ring til vagtlægen, det lyder ikke helt godt det der...

Anmeld

17. oktober 2014

Anonym trådstarter

Laver vagtlæger gyn undersøgelser??

Anmeld

17. oktober 2014

L-Mortil3

Anonym skriver:

Laver vagtlæger gyn undersøgelser??

Ja hvis de finder det nødvendigt.

Anmeld

17. oktober 2014

Anonym trådstarter

L-Mortil2 skriver:

Ja hvis de finder det nødvendigt.

Det gør så ondt at få lavet pga vaganismen men bliver nok nødvendigt

Anmeld

17. oktober 2014

L-Mortil3

Anonym skriver:

Det gør så ondt at få lavet pga vaganismen men bliver nok nødvendigt

Jeg vil tro det bliver nødvendigt, men det kan godt være han/hun føler og trykker lidt og sender dig hjem med smertestillende og så besked om at komme til egen læge/gynækolog mandag. Det kan ikke være værre end smerterne tror du? Forstår hvor du kommer fra, jeg har ikke fået kigget til understellet nogensinde hvis man ser bort fra fødslerne

Anmeld

17. oktober 2014

Anonym trådstarter

Opdage skal søge egen læge trods smerten er tiltaget efter vi kom hjem men ingen betændelse så lægen ville IK gøre noget ;( ;( føler mig så flov og dum har vildt ondt men føles som om lægen mente der intet var galt så skal ligge sådan her til mandag  PS fik ingen Fyn han trykkes lidt på maven det var det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.