Så fik jeg klaret min HSG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2014

grinny

Louise H. skriver:

Ja, for mig føltes det som veer nærmest. Kunne slet ikke være i min egen krop, men det gik selvfølgelig over lige efter

Hold da op, kan godt forstå at det har været en slem omgang så 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

Louise H.

grinny skriver:

Hold da op, kan godt forstå at det har været en slem omgang så 

Ja det var det, var også øm det meste af dagen og plet blødte lidt. Men har selvlgelig ikke fortrudt det et sekund. Fik den lavet i sidste cyklus og blev så gravid, er 5 uger henne, så den har jo været god for mig

Anmeld

17. oktober 2014

grinny

Louise H. skriver:

Ja det var det, var også øm det meste af dagen og plet blødte lidt. Men har selvlgelig ikke fortrudt det et sekund. Fik den lavet i sidste cyklus og blev så gravid, er 5 uger henne, så den har jo været god for mig

Har hørt mange er blevet gravide cyklussen efter, håber jeg da også vi gør 

Var du også helt "okay"?

Anmeld

17. oktober 2014

Babydrøm

grinny skriver:

Har også bare været nervøs efter din fortælling  Haha

Men nu er det overstået - dejligt 

Det er jeg ked af at høre  Men ja dejligt det nu er overstået 

Anmeld

17. oktober 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
grinny skriver:

Så blev der taget røngten af mine æggeledere.

Jeg var virkelig nervøs inden fordi det er mange der siger det gør ondt og er meget ubehageligt, jeg mærkede slet ikke noget til det  Det strammede en lille smule de 30 sekunder det tog at sprøjte væsken ind, men selv mine ægløsningsmserter er værre end det var.

Resultatet... 

Ingen blokade, rigtig fint  

Havde været lidt bange for at de ville sige at mine æg ikke kunne komme ud/ned for så havde vi ikke kunne starte IUI, men alt er fint og på mandag skal jeg skannes på Trianglen, så skulle mine æg gerne være på vej til en god størrelse, ovitrielle med hjem og gerne insemineres sidst på ugen 

Tillykke med de gode nyheder 

Det er da rigtig dejligt at det går så hurtigt. 

Anmeld

17. oktober 2014

grinny

Babydrøm skriver:

Det er jeg ked af at høre  Men ja dejligt det nu er overstået 

Haha, det skal du da ikke tænke på  Har hørt mange skrækhistorier, men så blev jeg også bare lettet da jeg fandt ud af at det ikke var så slemt, men sådan er vi jo forskellige 

Anmeld

17. oktober 2014

grinny

SDD skriver:

Tillykke med de gode nyheder 

Det er da rigtig dejligt at det går så hurtigt. 

Ja det er helt vildt, men kun dejligt 

Anmeld

17. oktober 2014

Babydrøm

grinny skriver:

Haha, det skal du da ikke tænke på  Har hørt mange skrækhistorier, men så blev jeg også bare lettet da jeg fandt ud af at det ikke var så slemt, men sådan er vi jo forskellige 

Oki, jeg er glad for jeg ik havde hørt nogle skræk historier, så var jeg da død af nervøsitet  Ja godt vi er forskellige. Dejligt alt også er fint ved dig  

Anmeld

17. oktober 2014

grinny

Babydrøm skriver:

Oki, jeg er glad for jeg ik havde hørt nogle skræk historier, så var jeg da død af nervøsitet  Ja godt vi er forskellige. Dejligt alt også er fint ved dig  

Så er det spændende om vi begge bliver gravide i næste cyklus  Procent chancen er jo rimelig stor kan man se herinde 

Anmeld

17. oktober 2014

Babydrøm

grinny skriver:

Så er det spændende om vi begge bliver gravide i næste cyklus  Procent chancen er jo rimelig stor kan man se herinde 

Ja meget spændende  Må vi håbe!  Ja det er den jo herinde  Har testdag i næste uge og er ved at gå ud af mit gode skin  vi håber så inderligt at den er der!!   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.