Så fik jeg klaret min HSG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
28 svar
12 synes godt om
17. oktober 2014

grinny

Så blev der taget røngten af mine æggeledere.

Jeg var virkelig nervøs inden fordi det er mange der siger det gør ondt og er meget ubehageligt, jeg mærkede slet ikke noget til det  Det strammede en lille smule de 30 sekunder det tog at sprøjte væsken ind, men selv mine ægløsningsmserter er værre end det var.

Resultatet... 

Ingen blokade, rigtig fint  

Havde været lidt bange for at de ville sige at mine æg ikke kunne komme ud/ned for så havde vi ikke kunne starte IUI, men alt er fint og på mandag skal jeg skannes på Trianglen, så skulle mine æg gerne være på vej til en god størrelse, ovitrielle med hjem og gerne insemineres sidst på ugen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

Kay

Tillykke

Jeg syntes heller ikke det gjorde ondt at få den lavet... 

Men et par timer efter fik jeg ondt i maven og mavekramper  varme pude og under dynen og så gik det

Anmeld

17. oktober 2014

Babydrøm

grinny skriver:

Så blev der taget røngten af mine æggeledere.

Jeg var virkelig nervøs inden fordi det er mange der siger det gør ondt og er meget ubehageligt, jeg mærkede slet ikke noget til det  Det strammede en lille smule de 30 sekunder det tog at sprøjte væsken ind, men selv mine ægløsningsmserter er værre end det var.

Resultatet... 

Ingen blokade, rigtig fint  

Havde været lidt bange for at de ville sige at mine æg ikke kunne komme ud/ned for så havde vi ikke kunne starte IUI, men alt er fint og på mandag skal jeg skannes på Trianglen, så skulle mine æg gerne være på vej til en god størrelse, ovitrielle med hjem og gerne insemineres sidst på ugen 

Godt at høre og dejligt du ik mærkede noget til det Dejligt du var mere heldig end mig 

Anmeld

17. oktober 2014

Louise H.

Dejligt du havde en positiv oplevelse jeg troede jeg skulle dø, da jeg fik min!

Anmeld

17. oktober 2014

grinny

Kay skriver:

Tillykke

Jeg syntes heller ikke det gjorde ondt at få den lavet... 

Men et par timer efter fik jeg ondt i maven og mavekramper  varme pude og under dynen og så gik det

Jeg har slet ikke haft ondt, blødte også kun lige efter undersøgelsen så jeg slap billigt 

Anmeld

17. oktober 2014

grinny

Babydrøm skriver:

Godt at høre og dejligt du ik mærkede noget til det Dejligt du var mere heldig end mig 

Har også bare været nervøs efter din fortælling  Haha

Men nu er det overstået - dejligt 

Anmeld

17. oktober 2014

grinny

Louise H. skriver:

Dejligt du havde en positiv oplevelse jeg troede jeg skulle dø, da jeg fik min!

Var det da væsken blev sprøjtet ind?

Vildt der kan være så meget forskel 

Anmeld

17. oktober 2014

Carina:-)

grinny skriver:

Det er ligesom når folk får taget æg ud- jeg har en veninde der siger det foltes som at blive skåret med en kniv,og en anden siger at det er lige som når hun har æglosning-

Skont at du havde en god oplevelse ;men det har du dælme også fortjent med det I har været i gennem

Anmeld

17. oktober 2014

Louise H.

grinny skriver:

Ja, for mig føltes det som veer nærmest. Kunne slet ikke være i min egen krop, men det gik selvfølgelig over lige efter

Anmeld

17. oktober 2014

grinny

Carina:-) skriver:

Det er ligesom når folk får taget æg ud- jeg har en veninde der siger det foltes som at blive skåret med en kniv,og en anden siger at det er lige som når hun har æglosning-

Skont at du havde en god oplevelse ;men det har du dælme også fortjent med det I har været i gennem

Ja det kommer jo en på hvordan man reagere på smerte. Hvis jeg ligger og tænker over hvad de laver så bliver jeg dårlig.

Og tak, vi vil også gerne havde lidt medgang nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.