Jer med slanke drenge - hvor finder i bukser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2014

IT-nørd

Chinos fra H&M er de bukser min veninde altid (og næsten udelukkende) køber til hendes meget slanke og høje dreng.

De findes i mange fede farver koster ikke alverden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

lineog4

Må melde mig i koret af rosen til hm hvor de kan justeres i livet - har dog ikke prøvet deres jogging for dem har jeg syet selv. Men cowboy og der har både min datter og søn kunne bruge selv om de er smalle i livet. Og min datter som nu er 160 cm men "kun" vejer 37 kilo kan få bukser der er lange nok i benene og kan spændes ind fx name it går slet ikke op tik 170 som er det hun skal bruge i benlængde

Anmeld

17. oktober 2014

bøllen

Autostol.dk skriver:

Vi har en dreng på 4½ år - han vejer 16 kg. og er 110 cm høj - og han er ret smal om livet.

Vi har store problemer med, at finde bukser til ham. Vi har lige været i tre forskellige butikker og ingen af deres bukser passer ham i livet - heller ikke de modeller vi plejer at købe. 

Det er som om, at fordi han nu skal have 110, så skal han også være blevet 2-4 cm bredere om livet, men det er han bare ikke.

Andre som har samme problemer og hvor finder i bukser?

Min dreng er åbenbart også slank, vi har også haft problemer. Men har fundet bukser fra metoo med regulerbar elastik . Så har jeg syet en del selv 

Anmeld

17. oktober 2014

bøllen

Vi har en dreng på 4½ år - han vejer 16 kg. og er 110 cm høj - og han er ret smal om livet.

Vi har store problemer med, at finde bukser til ham. Vi har lige været i tre forskellige butikker og ingen af deres bukser passer ham i livet - heller ikke de modeller vi plejer at købe. 

Det er som om, at fordi han nu skal have 110, så skal han også være blevet 2-4 cm bredere om livet, men det er han bare ikke.

H&m har fløjls bukser dem passer han også , de er faktisk rigtig gode . Og til 80kr

name it har vi også unne bruge i slim model. 

Anmeld

17. oktober 2014

Mor til Frederic og Freya

Vi har selv en smal dreng og det har han altid været...

Da han var 2½ år brugte vi baggiebukser i str 68 og så med seje strømpebukser under..

bukser i str x- slim - pigemodel'er er også gode...

I dag er han 6 år og bruger sine str 80'er bukser som knickers...

Anmeld

17. oktober 2014

B&J

vi køber tit i hogm nu fordi de har tit med elastik i livet man kan stramme ind ellers har kvickly.. men syntes man ser flere og flere steder hvor der er elastik i livet på bukser. fordi vi skal tremme livet helt ind på daniel da han også er så tynd og han er også 4½ + vejer 15,5 og er ca. 105cm  

Anmeld

17. oktober 2014

Monski

Autostol.dk skriver:

Vores dreng bliver 5 i december og måler og vejer præcis det samme som jeres søn. 

Bukser der kan strammes i livet kan vi slet ikke bruge da de skal strammes helt ind og derfor sidder helt vildt dårligt!  

vi køber enten jogginbukser i h&m (de sidder okay på ham) og eller har nameit nogle der er smallere i livet.

- men det er ved at være et kæmpe problem og det bliver virkelig ikke lettere at købe bukser. Jeg er blevet anbefalet at købe bukser i Spanien da tøjet generelt er til smallere børn men det er endnu ikke lykkedes mig at finde noget over nettet 

Anmeld

17. oktober 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi køber kun bukser som kan spændes ind i livet til vores dreng på 7 år ellers taber han dem. Vi har god erfaring med h&m eller Name It

Anmeld

17. oktober 2014

modesty

Autostol.dk skriver:

På trendsales kan man finde private syersker der syer til OK priser. 

Hende her har jeg brugt flere gange og været glad for - hun har masser af forskellige stoffer:

http://www.trendsales.dk/listings/krokofant-posebuks/31917289

I kan bare bede om specifikke mål til længde og taljeomkreds.

Derudover vil jeg også sige Danefæ velour og jogging. I de fleste af deres modeller kan elastikken justeres. Men de er virkelig dyre. Jeg køber dem brugt via dba.dk og trendsales.

Anmeld

18. oktober 2014

EAF

Ja evige problem her, vores er også 4.5 år - vejer omkring de 15, og er et eller andet sted mellem 104 og 110. Vi køber stort set altid 'joggingbukser' og jeg køber oftest i H&M, har så heller ikke på noget tidspunkt synes børn SKAL i cowboybuksefabrikanterne eksempelvis, så dem har han få af - resten er lege-tøj - et must man kan løbe, vælte, spæne, hoppe, danse og sprælle i tøjet  Lidt har vi fundet i Bilka og resten er bare dukket op fra tid til anden, noget givet og noget jeg ingen anelse har om da jeg ikke erindrer det og ikke holder øje 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.