Jer med slanke drenge - hvor finder i bukser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.607 visninger
26 svar
1 synes godt om
17. oktober 2014

Autostol.dk

Vi har en dreng på 4½ år - han vejer 16 kg. og er 110 cm høj - og han er ret smal om livet.

Vi har store problemer med, at finde bukser til ham. Vi har lige været i tre forskellige butikker og ingen af deres bukser passer ham i livet - heller ikke de modeller vi plejer at købe. 

Det er som om, at fordi han nu skal have 110, så skal han også være blevet 2-4 cm bredere om livet, men det er han bare ikke.

Andre som har samme problemer og hvor finder i bukser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2014

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Autostol.dk skriver:

Vi har en dreng på 4½ år - han vejer 16 kg. og er 110 cm høj - og han er ret smal om livet.

Vi har store problemer med, at finde bukser til ham. Vi har lige været i tre forskellige butikker og ingen af deres bukser passer ham i livet - heller ikke de modeller vi plejer at købe. 

Det er som om, at fordi han nu skal have 110, så skal han også være blevet 2-4 cm bredere om livet, men det er han bare ikke.

Andre som har samme problemer og hvor finder i bukser?

Følger lige med da vores dreng også er en slank dreng

Fik at vide i ønskebørn at name it laver slim bukser der skulle være gode og hun nævnte også molo skulle sidde godt i de store størrelser. 

Vi bruger pt jogging bukser, da de er behagelige at lege og klatre i. Her er vi rigtig glade for fx danefæ, da de kan spændes ind i livet

Anmeld

17. oktober 2014

Skouboe

Umiddelbart tænker jeg bukser der kan spændes ind i livet er vejen frem.

Ellers kender I ikke nogen, der kan sy for jer? Jeg har i tidens løb syet bukser til adskillige unger med det problem

Anmeld

17. oktober 2014

Autostol.dk

Dut-ugle skriver:

Følger lige med da vores dreng også er en slank dreng

Fik at vide i ønskebørn at name it laver slim bukser der skulle være gode og hun nævnte også molo skulle sidde godt i de store størrelser. 

Vi bruger pt jogging bukser, da de er behagelige at lege og klatre i. Her er vi rigtig glade for fx danefæ, da de kan spændes ind i livet

Vi bruger også kun jogging bukser - en sjælden gang imellem får vi ham til, at tage et par cowboybukser på, hvis vi skal være "fine" - men ellers er det altid jogging bukser.

"Far, jeg kan ikke løbe hurtigt i cowboybukser!" 

Det skal helst ikke være nogle, der skal bindes. Det tager for lang tid, at få bundet op når man er en travl dreng, der først i sidste øjeblik smutter ind på toilet 

Vi har tidligere ikke haft problemer. Det er først her fra str. 110, at vi ikke længere kan finde nogle der passer. Så alle de mærker vi plejer (dem har fruen styr på) passer ham ikke længere.

Anmeld

17. oktober 2014

Autostol.dk

Skouboe skriver:

Umiddelbart tænker jeg bukser der kan spændes ind i livet er vejen frem.

Ellers kender I ikke nogen, der kan sy for jer? Jeg har i tidens løb syet bukser til adskillige unger med det problem

Hmm. Nej desværre ikke. 

Kunne ellers være en god løsning.

Anmeld

17. oktober 2014

spj

Har i prøvet h&m? 

synes de fleste af deres bukser kan justeres i livet. 

Vi har også en høj slank dreng. Han er så godt nok kun 2 år så vi bruger jogginbukser der kan snørers godt ind, men han bruger også stadigvæk ble, så det skal ikke gå stærkt endnu ved toiletbesøg. Men jeg også også købt flere jeans og andre pæne bukser, hvor de kan justeres indvendigt i livet. 

Anmeld

17. oktober 2014

Jj1709

Nu har jeg ingen dreng men en pige, og vi har samme problem.. Løsningen fandt jeg i h&m, de har alverdens modeller i bukser, og de fleste kan spændes ind og ud i livet, samt fås de i smalle modeller og alm.. 

I vores lokale h&m har de sågar et skema i børne afd, hvor man kan se hvilke modeller der er gode til de forskellige kropsbygninger 

Anmeld

17. oktober 2014

Bshizzle

Min dreng som blir 9 år er osse meget slank.. 

Jeg køber KUN bukser (cowboy bukser) hvor man kan spænde dem ind i livet 

Han bruger (kun?) str 116/122. 

Men de er næsten altid for store i livet! 

Jeg har god erfaring med H&M's bukser. 

Ellers er det jogginbukser  (Med snore i). 

Anmeld

17. oktober 2014

Heidimed lea

min søn er meget tynd. vi bruger R E B U S ikke den med knapperne men den med lynlåsen er smal og de er både pæne og bløde. vi bruger dog bælte til ham også. vi køber 104

i shopoutlet.dk kan du få dem til 100 kr

Anmeld

17. oktober 2014

Elgaard73

Min svigerinde har købt mange bukser i Kvickly (Friends) og Bilka/Føtes (Entry), til hendes slanke dreng. Rigtig mange af deres bukser kan justeres med knapper og elastikbånd i taljen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.