Hej,
virkernogle andre gamle tråde som viser at der er flere som har faktor V leiden (genmutation hvor blodet koagulerer og danner blodprop)
Er der flere som haft problemer at fostret / befrugtede ægget klarer sig, overlever?
Jeg bliver gravid. Ægget fæster men får ikke næring nok, så graviditeten går i stå, allerede i begyndelsen. Der findes en fin æggeblåse, størrelse ca uge 6-7 men intet hjertelyd og udvikles ikke.
Dette har nu sket 2 gange.
Ægget virker dog til at side gody fast. Kommer ikke ud med medicinsk abort. Blev opereret både gange.
Jeg tager mervan (blodførtundende).
Har en søn. Fik sprøjter under den graviditet "forebyggende" (grundet leiden V) min søn stoppede dog vokse i uge 30 ved ca 1, 5 kg. Han klarede at blive i maven frem til uge 35, 5 hvor hsn plukkedes ud med kejsersnit, 1740 g. 40% af moderkagen fyld af blodpropper.
2 uger efter fødsel får jeg en blodprop i legen trods blodført.med + kompressions strømper + ben højt på pude i seng. ..!!
Efter 2 gange gravid skal jeg nu få sprøjter (max enhed) + magnyl allerede inden jeg bliver gravid.
Nogen med samme / lignende erfaringer?
Er selvfølgelig også bange for om barnet ved ny graviditet kommer at klare hele graviditeten og vokse sig stor nok. Hvad hvis den stopper at få næring tidligere end min søn?
Mirakuløst er min søn helt ok . Tidlig i udviklingen og fremad. Var færdig udviklet "bare lille" når han fødtes.
Er nu nervøs for hvis vi kan lykkes igen og hvordan hele graviditeten går. .
Solige hilsner fra solig
Anmeld