14 dage til vi smider p-pillerne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2014

Babee

MoarHvidovre skriver:

Dyrk en masse sex når I har lyst og lad de ægløsningstester være (det stresser bare kroppen).

Jeg blev gravid 1. gang efter 3 mdr. og 2. gang efter 1 mdr.

Okay, det vil jeg så lade være med i hvert fald i de første 3 mdr. men man har ægløsning ca. midt imellem mens ikke ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Babee skriver:

Okay, det vil jeg så lade være med i hvert fald i de første 3 mdr. men man har ægløsning ca. midt imellem mens ikke ?

Det er forskelligt, hvornår man har ægløsning, men de fleste har det midt på måneden. Husk, at sæd kan være oppe og befrugte 48 timer (mener jeg) efter man har haft sex.

Men nyd I bare, at have en masse sex og lad være med, at tænke på ægløsning og tests.

Anmeld

16. oktober 2014

babyprojekt

Babee skriver:

Okay, jeg ville ønske nogle flere af mine veninder ville have børn nu. Men sådan er det jo bare. Ved du egentlig om man kommer i sådan en mødregruppe når det er ens første barn ??

Alle bliver tilbudt at komme i mødregruppe,  og så det op til en selv at vurdere om det er noget for en 

Anmeld

16. oktober 2014

Babydrøm

Babee skriver:

Okay, spændende at høre i også er igang. hvor længe har i prøvet nu? 

16 mdr. 

Anmeld

16. oktober 2014

Cama

Babee skriver:

Naj88 - tillykke med at det gik så hurtigt håber heller ikke der går mere end 2,3,4 cyklusser inden der sker noget her men man bliver lidt skræmt når man høre på alle de kvinder som venter helt op til 1-2 år før der sker noget. 

Hej  

Jeg smed også pillerne for ca en måned siden, jeg må indrømme jeg var noget urolig den første måned da jeg grundet mine p piller ikke har haft "rigtig" cyklus i næsten tre år - men heldigvis er den igang. 

Så må tiden vise hvornår der kommer jackpot 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.