Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jubii, så er der kun 14 piller tilbage af min pakke og mig og kæresten går snart en ny og spændende tid i møde. Vi har været kærester i 3,5 år nu og har snakket baby de sidste 1,5 år, men nu føler vi os klar. Jeg håber sådan at baby kommer til efteråret/vinter 2015/16 Jeg er 24 og min kæreste er 33, så jeg er meget spændt på hvor længe det vil tage os Håber det vil ske indenfor de næste 6 måneder. Hvor lang tid gik det med jer? og har i nogle gode råd til at få processen godt igang?, er det fx nødvendigt med alle de ægløsningsteste?
Mvh Babee
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babee skriver: Jubii, så er der kun 14 piller tilbage af min pakke og mig og kæresten går snart en ny og spændende tid i møde. Vi har været kærester i 3,5 år nu og har snakket baby de sidste 1,5 år, men nu føler vi os klar. Jeg håber sådan at baby kommer til efteråret/vinter 2015/16 Jeg er 24 og min kæreste er 33, så jeg er meget spændt på hvor længe det vil tage os Håber det vil ske indenfor de næste 6 måneder. Hvor lang tid gik det med jer? og har i nogle gode råd til at få processen godt igang?, er det fx nødvendigt med alle de ægløsningsteste? Mvh Babee
Hvor spændende. Jeg blev gravid i 2. cyklus. Mit bedste råd er, at fokusere på noget andet end projektet. Og hav en masse sex -uanset om det er midt mellem menstruationerne.
Tillykke kan jo sige jeg smed mine p-piller d 9 okt. Selv om jeg havde en hel pakke rakke/pakke tilbage. Jeg er 25 og min mand 29 vi er også spændt på hvornår og hvor lang tid det vil ske for os men håber ikke det bliver december måned men skulle det gå hen og blive der. Så er det jo sådan det er og jeg vil blive glad uanset hvad Måske vi skulle følges af her inde ?
babyprojekt skriver: Tillykke kan jo sige jeg smed mine p-piller d 9 okt. Selv om jeg havde en hel pakke rakke/pakke tilbage. Jeg er 25 og min mand 29 vi er også spændt på hvornår og hvor lang tid det vil ske for os men håber ikke det bliver december måned men skulle det gå hen og blive der. Så er det jo sådan det er og jeg vil blive glad uanset hvad Måske vi skulle følges af her inde ?
Tak for de søde svar. Vil helt klart prøve på at lade være med at tænke for meget over det det må komme når det kommer
Ej hvor spændende babyprojekt vi kan helt sikkert følges ad Synes det er rart at høre om andre som også er igang, da jeg ikke har nogle veninder i min omgangskreds som er det sted i deres liv endnu. Vil helst heller ikke fortælle det til nogle i min familie endnu, det skal være en stor overraskelse. - Håber bare sådan at de lykkedes indenfor de næste 6 måneder. Tager hatten af for dem som stadig prøver, selvom der er gået en del måneder, eller år.
Babee skriver: Tak for de søde svar. Vil helt klart prøve på at lade være med at tænke for meget over det det må komme når det kommer Ej hvor spændende babyprojekt vi kan helt sikkert følges ad Synes det er rart at høre om andre som også er igang, da jeg ikke har nogle veninder i min omgangskreds som er det sted i deres liv endnu. Vil helst heller ikke fortælle det til nogle i min familie endnu, det skal være en stor overraskelse. - Håber bare sådan at de lykkedes indenfor de næste 6 måneder. Tager hatten af for dem som stadig prøver, selvom der er gået en del måneder, eller år.
Naj88 - tillykke med at det gik så hurtigt håber heller ikke der går mere end 2,3,4 cyklusser inden der sker noget her men man bliver lidt skræmt når man høre på alle de kvinder som venter helt op til 1-2 år før der sker noget.
Dyrk en masse sex når I har lyst og lad de ægløsningstester være (det stresser bare kroppen).
Jeg blev gravid 1. gang efter 3 mdr. og 2. gang efter 1 mdr.
Ville lige ønske jeg held og lykke Det er en meget spændende tid
Jeg har desværre ingen gode råd, vi venter stadig på spiren Jeg synes det nærmest er umuligt ikke at tænke på pb, selvom alle siger man skal lade være, men har ik fundet ud af hvordan man lige gør det Men håber I hurtigt er heldige
Har det på samme måde som dig, Ang det og fortælle det
I min omgangskreds er er der mega baby boom. Men det nu ikke der for vi gerne vil Have En.
Ja jeg synes det fedt at gøre om andres historier
babyprojekt skriver: Har det på samme måde som dig, Ang det og fortælle det I min omgangskreds er er der mega baby boom. Men det nu ikke der for vi gerne vil Have En. Ja jeg synes det fedt at gøre om andres historier
Okay, jeg ville ønske nogle flere af mine veninder ville have børn nu. Men sådan er det jo bare. Ved du egentlig om man kommer i sådan en mødregruppe når det er ens første barn ??
Babydrøm skriver: Ville lige ønske jeg held og lykke Det er en meget spændende tid Jeg har desværre ingen gode råd, vi venter stadig på spiren Jeg synes det nærmest er umuligt ikke at tænke på pb, selvom alle siger man skal lade være, men har ik fundet ud af hvordan man lige gør det Men håber I hurtigt er heldige
Okay, spændende at høre i også er igang. hvor længe har i prøvet nu?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128