Forbandede "@&*> sælger!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2014

Bshizzle

Frk.S skriver:

Lige præcis dette har du højst sandsynligt selv givet accept til da du deltog i den konkurrence? Så kan du jo ikke tillade dig at blive sur over at de ringer. 

Derfor dropper jeg altid den slags konkurrencer... gider simpelthen ikke kimes ned på den måde. 

Jeg har lige præcis IKKE givet dem lov til at kontakte mig 

Dette stod nemlig som en valg mulighed! 

Så jo.. Derfor kan jeg godt blive gal på dem. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

Frk.S

Bshizzle skriver:

Jeg har lige præcis IKKE givet dem lov til at kontakte mig 

Dette stod nemlig som en valg mulighed! 

Så jo.. Derfor kan jeg godt blive gal på dem. 

Hmm, ja så er det da noget svineri. 

Anmeld

15. oktober 2014

Frk_Louise

EnGodMor skriver:

Altså 8 gange er voldsomt ja. 

Men måske sælgeren ikke har fået besked om din mail, eller selv har læst den. 

Tænker om sælger måske har nogle oplysninger til dig, som han mener er relevante for dig? 

Syntes det er forkert at sige at sælger ikke er rigtig rask, de lever jo af at sælge, så det er jo desværre deres arbejde og være lidt "ihærdige"  og ringe rundt for at få kunder. 

Syntes måske os det er lidt for barnligt og sende en mail med besked om noget til ham/dem. 

Jeg er helt sikker på at hvis du tog telefon og gav ham en opsang, så ville det ikke Være første gang han havde fået et møgfald fra mulige kunder

Det er bare og tage telefonen næste gang, og Gøre det helt klar for ham og sige at hvis de vil have jer som mulige kunder, så må de vente på at i kontakter dem. 

Ellers kan de bruge deres tid på at finde andre kunder end jer. 

Så må de sende en mail til mig, hvis det er SÅ relevant.

Og kommentarer om, at jeg er barnlig for at sende en mail, bedes du venligst holde for dig selv!! 

Hvis du ikke kunne mærke på mit indlæg, at jeg var sur og træt af det, så fortæller jeg dig det pænt nu. Så ikke flere af den slags kommentarer, tak. Jeg bad ikke om gode råd eller kommentarer på min reaktion, jeg skulle bare ud med mine aggressioner og det blev så lige her 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.