Forbandede "@&*> sælger!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
12 svar
12 synes godt om
15. oktober 2014

Frk_Louise

Jeg har modtaget et tilbud på forsikringer fra mit forsikringsselskab på email igår, efter aftale med en sælger derinde fra. Jeg svarer med det samme på mail, at jeg bekræfter modtagelsen af tilbudet og at jeg ringer til dem, så snart jeg har haft tid til at kigge på papirerne. De skal ikke ringe til mig, fordi jeg som sagt skal have tid til at kigge på det først og tale med min kæreste. Og han skal have tilbud fra sit forsikringsselskab også. Så for at spare min og deres tid, vil jeg kontakte dem.

På trods af det, har sælgeren haft ringet til mig 8 gange idag og er helt sikker på, at han forsætter resten af dagen!!! De første tre gange, han ringede, var i løbet af de 15 minutter imorges, mens jeg var i bad, hvor jeg af gode grunde jo ikke kunne tage den. Og så har jeg simpelthen ikke taget den de 5 andre gange, af ren princip. For jeg synes det er respektløst at kime mig ned på den måde, når jeg venligst har frabedt det! 

Lige et surt opstød herfra - ved ikke om det bare er hormonerne, der raser eller hvad!!!?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

Troldemommi

Frk_Louise skriver:

Jeg har modtaget et tilbud på forsikringer fra mit forsikringsselskab på email igår, efter aftale med en sælger derinde fra. Jeg svarer med det samme på mail, at jeg bekræfter modtagelsen af tilbudet og at jeg ringer til dem, så snart jeg har haft tid til at kigge på papirerne. De skal ikke ringe til mig, fordi jeg som sagt skal have tid til at kigge på det først og tale med min kæreste. Og han skal have tilbud fra sit forsikringsselskab også. Så for at spare min og deres tid, vil jeg kontakte dem.

På trods af det, har sælgeren haft ringet til mig 8 gange idag og er helt sikker på, at han forsætter resten af dagen!!! De første tre gange, han ringede, var i løbet af de 15 minutter imorges, mens jeg var i bad, hvor jeg af gode grunde jo ikke kunne tage den. Og så har jeg simpelthen ikke taget den de 5 andre gange, af ren princip. For jeg synes det er respektløst at kime mig ned på den måde, når jeg venligst har frabedt det! 

Lige et surt opstød herfra - ved ikke om det bare er hormonerne, der raser eller hvad!!!?  

Det er godt nok også voldsomt, jeg kan ikke lade være med at tænke om han/hun har nogle nye oplysninger det kunne være godt for jer at kende, men så kunne de vel bare skrive en mail...

hmm

Monica 

Anmeld

15. oktober 2014

Frk_Louise

Troldemommi skriver:

Det er godt nok også voldsomt, jeg kan ikke lade være med at tænke om han/hun har nogle nye oplysninger det kunne være godt for jer at kende, men så kunne de vel bare skrive en mail...

hmm

Monica 

Ja, præcis min tankegang. Når jeg nu har frabedt mig, at de ringer. Så må de sende en mail, hvis det er så vigtigt.

Der er da ingen almindelige eller raske mennesker, der ringer til andre 8 gange, hvis de ikke svarer. Så venter man da til folk selv ringer tilbage! Synes godt nok det er ekstremt.

Anmeld

15. oktober 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Frk_Louise skriver:

Ja, præcis min tankegang. Når jeg nu har frabedt mig, at de ringer. Så må de sende en mail, hvis det er så vigtigt.

Der er da ingen almindelige eller raske mennesker, der ringer til andre 8 gange, hvis de ikke svarer. Så venter man da til folk selv ringer tilbage! Synes godt nok det er ekstremt.

Tag da telefonen - så bremser du for yderligere opringninger. Du kan jo bare affærdige ham eller måske endda få sagt din mening om hans ihærdighed. Ved ikke at tage den får du bare mere at blive irriteret over. 

Anmeld

15. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg ville også bare tage telefonen, og høre hvad han ville.

Vedkommende må jo være døv og blind, siden han ikke har forstået din mail.. Det lyder jo som om du har skåret det ganske meget ud i pap

Anmeld

15. oktober 2014

Frk_Louise

ES90 skriver:

Jeg ville også bare tage telefonen, og høre hvad han ville.

Vedkommende må jo være døv og blind, siden han ikke har forstået din mail.. Det lyder jo som om du har skåret det ganske meget ud i pap

Har sendt en mail og bedt dem om at respektere, at jeg ikke vil ringes op. Men selv kontakter dem, når jeg har haft tid til at kigge på deres mail..

Men ja, skulle da nok bare have haft taget telefonen. Tror bare mine hormoner var løbet af med mig 

Anmeld

15. oktober 2014

Frk_Louise

Mor og meget mere skriver:

Tag da telefonen - så bremser du for yderligere opringninger. Du kan jo bare affærdige ham eller måske endda få sagt din mening om hans ihærdighed. Ved ikke at tage den får du bare mere at blive irriteret over. 

Jeg ville nok ikke tale særlig pænt, hvis jeg tog telefonen.. Nu har det irriteret mig hele dagen. Så har sendt en mail mere, det er nok den bedste løsning - både for mit blodtryk og for sælgeren...  

Anmeld

15. oktober 2014

EnGodMor

Altså 8 gange er voldsomt ja. 

Men måske sælgeren ikke har fået besked om din mail, eller selv har læst den. 

Tænker om sælger måske har nogle oplysninger til dig, som han mener er relevante for dig? 

Syntes det er forkert at sige at sælger ikke er rigtig rask, de lever jo af at sælge, så det er jo desværre deres arbejde og være lidt "ihærdige"  og ringe rundt for at få kunder. 

Syntes måske os det er lidt for barnligt og sende en mail med besked om noget til ham/dem. 

Jeg er helt sikker på at hvis du tog telefon og gav ham en opsang, så ville det ikke Være første gang han havde fået et møgfald fra mulige kunder

Det er bare og tage telefonen næste gang, og Gøre det helt klar for ham og sige at hvis de vil have jer som mulige kunder, så må de vente på at i kontakter dem. 

Ellers kan de bruge deres tid på at finde andre kunder end jer. 

Anmeld

15. oktober 2014

Bshizzle

Kunne være mig der skrev dette!! 

For noget tid siden deltog jeg i et spørgeskema om div ting, for at vinde en rejse mm. 

Dagen efter ringede.. Læs... Ringede 5 mobil teleselskaber til mig!!!! 

De ALLE snakkede for deres syge moster trods jeg afviste dem blankt! 

Et par dage efter ringede nogen fra et El-selskab, Reklame Magasin, Bog magasin, Hjerteforeningen og idag ringede en kvinde som jeg slet ikke fik navn eller hvor hun kom fra, for min mindste søn skreg og var træt. 

Jeg snakkede med dem alle, og de er SÅ svære at få til at stoppe med at snakke! 

Hende fra Hjerteforeningen prøvede end da at give mig dårlig samvittighed over at præcis min støtte gjorde en forandring!! (Selvom jeg forklarede at jeg støttede dem på andre måder og end da osse kræft ramte mm...). 

Men NØJ jeg blev gal på nogle af dem!!! 

Som om dette ikke er nok.. Så modtog jeg over 210 mails på 1 uge med div reklamer!!! 

Anmeld

15. oktober 2014

Frk.S

Bshizzle skriver:

Kunne være mig der skrev dette!! 

For noget tid siden deltog jeg i et spørgeskema om div ting, for at vinde en rejse mm. 

Dagen efter ringede.. Læs... Ringede 5 mobil teleselskaber til mig!!!! 

De ALLE snakkede for deres syge moster trods jeg afviste dem blankt! 

Et par dage efter ringede nogen fra et El-selskab, Reklame Magasin, Bog magasin, Hjerteforeningen og idag ringede en kvinde som jeg slet ikke fik navn eller hvor hun kom fra, for min mindste søn skreg og var træt. 

Jeg snakkede med dem alle, og de er SÅ svære at få til at stoppe med at snakke! 

Hende fra Hjerteforeningen prøvede end da at give mig dårlig samvittighed over at præcis min støtte gjorde en forandring!! (Selvom jeg forklarede at jeg støttede dem på andre måder og end da osse kræft ramte mm...). 

Men NØJ jeg blev gal på nogle af dem!!! 

Som om dette ikke er nok.. Så modtog jeg over 210 mails på 1 uge med div reklamer!!! 

Lige præcis dette har du højst sandsynligt selv givet accept til da du deltog i den konkurrence? Så kan du jo ikke tillade dig at blive sur over at de ringer. 

Derfor dropper jeg altid den slags konkurrencer... gider simpelthen ikke kimes ned på den måde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.