Mega svag streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2014

Emilie91

Jeg kan godt se en ekstra streg Så den må være endnu mere tydelig for dig i virkeligheden ... Jeg håber den udvikler sig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

naj88

Anonym skriver:

TAK fordi du bekræftede, at jeg ikke er ved at gå helt kukkuk Som sagt, er tre dage over tid, så hvis der var noget sundt, så ville stregen være en del tydeligere. Men hvis mens stadig ikke er kommet om et par dage, tester jeg nok igen, der er jo to i pakken alligevel

Det krævede godt nok at jeg vendte og drejede telefonen, men jeg kan godt ane noget. Som sagt kunne jeg ikke teste positiv på en type tests, eller i hvert fald meget svagt positivt. Det var dem, der er pink i den ene ende, og jeg var gået to dage over. Jeg tror godt den kan være der. Men jeg er også optimist. 

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

emiliedamm skriver:

Jeg kan godt se en ekstra streg Så den må være endnu mere tydelig for dig i virkeligheden ... Jeg håber den udvikler sig  

Tusind tak, regner ikke med den udvikler sig, men tænker der nok har været en bio og det er derfor min mens nu er forsinket. Selvom der selvfølgelig er et lille bitte håb om, der måske er noget godt der kunne udvikle sig. Kan ikke beskrive hvad det ville betyde for vores familie.

Anmeld

15. oktober 2014

Emilie91

Anonym skriver:

Tusind tak, regner ikke med den udvikler sig, men tænker der nok har været en bio og det er derfor min mens nu er forsinket. Selvom der selvfølgelig er et lille bitte håb om, der måske er noget godt der kunne udvikle sig. Kan ikke beskrive hvad det ville betyde for vores familie.

Nej man ved jo aldrig Men det kan jo godt være du bare danner meget langsomt hcg. Hvis du kigger på mit profil billede kan du se den første til venstre er 2 dage over mens. Den næste er 3 dage over mens. Og den sidste er 5 dage over mens Så det kom lige pludselig med en tydelig streg  

Anmeld

15. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg kan også godt se en ekstra streg, omend meget meget svag. 

Håber den udvikler sig

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Jeg kan også godt se en ekstra streg, omend meget meget svag. 

Håber den udvikler sig

Haha tusind tak for endnu en indikation på jeg ikke er helt kuk kuk. Tror nu ikke den udvikler sig, men dejligt med en forklaring på hvorfor min mens ikke er kommet. 

Tak for svar, og dine skarpe øjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.