Mega svag streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
15 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. oktober 2014

Anonym trådstarter

Den er så svag, den måske slet ikke er der.

Er gået tre dage over tid, har en ellers total regelmæssig mens, så har lige taget en test. Vi prøver ikke at blive gravide, men ville RIGTIG gerne hvis det var muligt.

Tænker det måske har været en BIO - hvad siger I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2014

L-Mortil3

Kan desværre ikke se andet end en enkelt streg :-(

Anmeld

15. oktober 2014

biniek

ked af det jeg kan kun se 1 

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

L-Mortil2 skriver:

Kan desværre ikke se andet end en enkelt streg :-(

Helt i orden, den er virkelig også svag, hvis den overhovedet er der. Har ingen tro på en sund graviditet, da jeg som sagt er 3 dage over tid, hvilket jeg aldrig er. Så prøver nok at finde en forklaring, og eftersom jeg synes jeg kan ane en streg, tænker jeg en bio kunne være forklaringen.

Men tusind tak for svar. Mon ikke den mens så snart dukker op.

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

Biniek skriver:

ked af det jeg kan kun se 1 

Helt ok, tak for svar. Tænker ikke det kan være en sund graviditet alligevel, da den burde være mere tydelig nu, hvis det var det.

Ville bare gerne have en forklaring på min forsinket mens,hvilket en bio jo ville være.

Anmeld

15. oktober 2014

biniek

Anonym skriver:

Helt ok, tak for svar. Tænker ikke det kan være en sund graviditet alligevel, da den burde være mere tydelig nu, hvis det var det.

Ville bare gerne have en forklaring på min forsinket mens,hvilket en bio jo ville være.

det er muligt

eller vi ikke kan se det samme på billedet som du kan derhjemme

Anmeld

15. oktober 2014

naj88

Jeg kan se en MEGET svag streg. Jeg ville prøve igen om et par dage, hvis jeg var dig.  Jeg testede selv negativ med valmed fra Føtex. Så jeg købte one step fra marts. Den var positiv. Jeg er 19+4 i dag. 

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

Biniek skriver:

det er muligt

eller vi ikke kan se det samme på billedet som du kan derhjemme

Måske....er svært at fange på billedet. 

men nu er testen taget, og svaret er jeg ikke er gravid(måske mere), så må jeg bare vente på mens. 

Anmeld

15. oktober 2014

Anonym trådstarter

naj88 skriver:

Jeg kan se en MEGET svag streg. Jeg ville prøve igen om et par dage, hvis jeg var dig.  Jeg testede selv negativ med valmed fra Føtex. Så jeg købte one step fra marts. Den var positiv. Jeg er 19+4 i dag. 

TAK fordi du bekræftede, at jeg ikke er ved at gå helt kukkuk Som sagt, er tre dage over tid, så hvis der var noget sundt, så ville stregen være en del tydeligere. Men hvis mens stadig ikke er kommet om et par dage, tester jeg nok igen, der er jo to i pakken alligevel

Anmeld

15. oktober 2014

biniek

Anonym skriver:

Måske....er svært at fange på billedet. 

men nu er testen taget, og svaret er jeg ikke er gravid(måske mere), så må jeg bare vente på mens. 

ja ikke meget andet at gøre

lykke til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.