Hjerteblink i uge 6+0 ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2014

Rila87

emiliedamm skriver:

Stort tillykke med det  

Jeg så hjerteblink 6+0 Jeg fik en scanning pga tidligere gul. Ellers havde jeg nok selv valgt en scanning et par uger længere fremme. Man ser ikke særlig meget ... Men det giver da en vis tryghed  

Det er nemlig også bare trygheden i at se at der er en graviditet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2014

Rila87

Tak for alle tillykkerne �� skal nok give feedback om vi ser hjerteblink ��

Anmeld

15. oktober 2014

Emilie91

Rila87 skriver:

Det er nemlig også bare trygheden i at se at der er en graviditet.. 

Så synes jeg helt klart du skal gøre det For det er altid hyggeligt at se baby.  

Anmeld

15. oktober 2014

Loa

Du må endelig ikke misforstå mig, men får man lov at få en scanning, "bare" fordi man ikke tør tro på der er noget derinde?
Troede de var meget mere strikse...

Kan dog godt forstå dig. Betalte selv en tidlig scanning med min datter fordi jeg slet ikke kunne fatte der var noget derinde
Der var jeg dog 10 uger

Anmeld

15. oktober 2014

Rila87

Loa skriver:

Du må endelig ikke misforstå mig, men får man lov at få en scanning, "bare" fordi man ikke tør tro på der er noget derinde?
Troede de var meget mere strikse...

Kan dog godt forstå dig. Betalte selv en tidlig scanning med min datter fordi jeg slet ikke kunne fatte der var noget derinde
Der var jeg dog 10 uger

Nej nej får den skam ikke 

Vi betaler skam selv, det er det mest fair synes jeg  

Anmeld

15. oktober 2014

Loa

Rila87 skriver:

Nej nej får den skam ikke 

Vi betaler skam selv, det er det mest fair synes jeg  

Nårh okay, det troede jeg så ikke. 

Blev også lige lidt misundelig  

men det er sgu rart at få det sådan virkelig bekræftet at der er en lille spunk derinde...

Anmeld

15. oktober 2014

Rila87

Nårh okay, det troede jeg så ikke. 

Blev også lige lidt misundelig  

men det er sgu rart at få det sådan virkelig bekræftet at der er en lille spunk derinde...

Hehe jo jo ville ellers være rart hvis det var gratis.. Og så alligevel er prisen ligegyldig når vi først ligger og kigger på den lille prik 

Anmeld

15. oktober 2014

Babyklokke

Jeg så også hjerteblink da jeg var 6+0 

Anmeld

16. oktober 2014

Clisolka

Rila87 skriver:

Hej ..

Jeg er 2. Gangs gravid, skulle være ca 5+1 idag.. Kan dog mærke jeg ikke rigtig tør tro på det da tog 1,5 år at blive gravid første gang og denne gang har det kun taget 4 mdr. ( med en ny mand) 

min kæreste har ikke børn så det er hans første gang og han er heller ikke helt overbevist endnu.. Vi er derfor blevet enige om at få en st på mandag hvor jeg burde være 6+0..

er der nogle der har set hjerteblink så tidligt??

Jeg så hjerteblink med min mindste 6+4 

Anmeld

23. oktober 2014

The wish

Hej.. Kan man blive scannet hos en gynækolog for at se hjerte blinken. Har en tid hos gynækolog og er så blevet gravid, men ved ik om hun så vil scanne mig når det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.