Hjerteblink i uge 6+0 ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.943 visninger
19 svar
7 synes godt om
14. oktober 2014

Rila87

Hej ..

Jeg er 2. Gangs gravid, skulle være ca 5+1 idag.. Kan dog mærke jeg ikke rigtig tør tro på det da tog 1,5 år at blive gravid første gang og denne gang har det kun taget 4 mdr. ( med en ny mand) 

min kæreste har ikke børn så det er hans første gang og han er heller ikke helt overbevist endnu.. Vi er derfor blevet enige om at få en st på mandag hvor jeg burde være 6+0..

er der nogle der har set hjerteblink så tidligt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2014

Wish

Rila87 skriver:

Hej ..

Jeg er 2. Gangs gravid, skulle være ca 5+1 idag.. Kan dog mærke jeg ikke rigtig tør tro på det da tog 1,5 år at blive gravid første gang og denne gang har det kun taget 4 mdr. ( med en ny mand) 

min kæreste har ikke børn så det er hans første gang og han er heller ikke helt overbevist endnu.. Vi er derfor blevet enige om at få en st på mandag hvor jeg burde være 6+0..

Vi aå hjerteblink da jeg var 7+2  vil sige baby var meget lille der så er ikke sikker på jeg ville have kunnet se det en uge før. ?? Men måske ? 

For jer 

Anmeld

14. oktober 2014

esioul

Rila87 skriver:

Hej ..

Det er nok lige tidligt nok. Du kan være heldig at se det, meeen jeg ville nok vente en lille uge

Anmeld

14. oktober 2014

Rila87

esioul skriver:

Det er nok lige tidligt nok. Du kan være heldig at se det, meeen jeg ville nok vente en lille uge

Ringede og snakkede med jordemoder.dk om min nervøsitet omkring denne graviditet, hun sagde at man kunne være heldig og så 6+0, så hun ville gerne skanne mig.. Og hvis vi ikke ser det på mandag får vi en ny skanning uden beregning.. Og kan bare mærke på mig selv at jeg har behov for at blive beroliget.. Ved ikke lige hvorfor jeg har det sådan, men har lidt svært ved at tro på at det kn lykkedes efter kun 4 mdr.

Anmeld

14. oktober 2014

Baby15

Jeg kunne se hjerteblink 5+4  

men en det ikke sikkert at hvis der ikke er hjerteblink, at det betyder at der er noget galt  

jeg ville vente til 8+0  

Anmeld

14. oktober 2014

Rila87

Baby15 skriver:

Jeg kunne se hjerteblink 5+4  

men en det ikke sikkert at hvis der ikke er hjerteblink, at det betyder at der er noget galt  

jeg ville vente til 8+0  

Tror bare ikke jeg kan vente så længe.. 

Med den 1. så vi hjerteblink omkring 6+2.. Så håber at se lidt på mandag..

Anmeld

14. oktober 2014

anonym10101

Har hørt om nogle der kunne og nogle der ikke kunne, jeg ville jeg selv vente en uge eller to (tror dog kun jeg ville kunne vente én, hehe) Held og lykke.

Anmeld

14. oktober 2014

Baby15

Rila87 skriver:

Tror bare ikke jeg kan vente så længe.. 

Med den 1. så vi hjerteblink omkring 6+2.. Så håber at se lidt på mandag..

Ja ventetiden er meget hård  

har selv lige været til ts 7+3 og der var et lille fint hjerte som slog så vi er 95 % sikret for abort, men fortryder måske lidt at jeg ikke ventede til 8+0 hvor vi ville være 97% sikker . 

Bare husk, hvis der ikke er hjerteblink, så betyder det ikke at der er noget galt  

Anmeld

14. oktober 2014

Emilie91

Rila87 skriver:

Hej ..

Stort tillykke med det  

Jeg så hjerteblink 6+0 Jeg fik en scanning pga tidligere gul. Ellers havde jeg nok selv valgt en scanning et par uger længere fremme. Man ser ikke særlig meget ... Men det giver da en vis tryghed  

Anmeld

14. oktober 2014

Kløver

Rila87 skriver:

Ringede og snakkede med jordemoder.dk om min nervøsitet omkring denne graviditet, hun sagde at man kunne være heldig og så 6+0, så hun ville gerne skanne mig.. Og hvis vi ikke ser det på mandag får vi en ny skanning uden beregning.. Og kan bare mærke på mig selv at jeg har behov for at blive beroliget.. Ved ikke lige hvorfor jeg har det sådan, men har lidt svært ved at tro på at det kn lykkedes efter kun 4 mdr.

De er så søde derude, så i sksl nok få en god oplevelse, jeg har set hjerteblink ca uge 6+ ved mine men det var indvendig scanning  

tillykke med det lille liv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.