Hjælp til valg af briller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2014

Mor til Ella

Lunae skriver:

vores søn på 15 mdr skal have briller, men hold op hvor er det svært at vælge? - min mand og jeg har begge set os blinde på det og har nu fået brillerne med hjem. 

Hvilket par klæder vores dreng bedst?

hjælp

De kantede.

og hvor er han bare fin med briller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

majba

vores søn på 15 mdr skal have briller, men hold op hvor er det svært at vælge? - min mand og jeg har begge set os blinde på det og har nu fået brillerne med hjem. 

Hvilket par klæder vores dreng bedst?

hjælp

De runde! Han set alt for voksen ud i de forkanten, og hvis han vokser sig høj af sin aldre, kommer han hurtig til at se meget ældre ud. Syntes runde brille er bedst til små børn. De former sig også bedst efter hans hoved :-)  

Ellers prøv at gå i andre brille forretninger. Jeg var rundt i et par stykker før jeg fandt mine :-)

Anmeld

13. oktober 2014

Wik

Jeg kan bedste lide ham med de runde. Ved godt det er lidt ala Harry Potter, selvom hans altså er mere runde end ovale De andre er for voksne som nogen skriver. Han er pisse sød med dem, by the way, og Lindberg er de bedste Glæder mig til at se hvad I vælger.

Anmeld

13. oktober 2014

Kløver

Umiddelbart ingen af dem, klart nogen i stil med de kantede de runde virker forkerte  

Anmeld

14. oktober 2014

Røverdatter

Han er bare sød ! Jeg synes de runde klær ham bedst, men nok også fordi de gør ham mest til et "barn". De andre kan virke lidt for voksen-agtige, men vil sikkert være pæne til ham senere i livet

Anmeld

14. oktober 2014

MorDk

De kantede.... helt sikkert!

Anmeld

14. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes de runde er søde til ham

de firkantede forbinder jeg med en voksenbrille - ved egentlig ikke hvorfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.