Hjælp til valg af briller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2014

Lunae

lineog4 skriver:

Kan godt se de er de samme nu jeg kigger nærmere - hmm måske han er placeret mellem to størrelser 

Ja, det tror jeg nemlig også og derfor er vi jo nødt til at vælge de store, både fordi det ser træls ud at stængerne bøjer, men også fordi at han jo hurtigt vokser i denne her alder.

mega svær beslutning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

lineog4

Lunae skriver:

Ja det gør de nemlig. men det er så pga hovedformen men jeg har et billede, hvor han ses lige på - dog mega utilfreds, men der ser de ikke ud til at fylde helt så meget.

Så ville jeg tage de runde for de er mere barnlige - at jeg så nok havde valgt dem i den grønne drengen på billedet har på er en anden historie 

Og ja det handler nok også om hovedformen - for din søn har mere smalt hoved end mine havde i samme alder kan jeg se 

Anmeld

13. oktober 2014

Lunae

lineog4 skriver:

Så ville jeg tage de runde for de er mere barnlige - at jeg så nok havde valgt dem i den grønne drengen på billedet har på er en anden historie 

Og ja det handler nok også om hovedformen - for din søn har mere smalt hoved end mine havde i samme alder kan jeg se 

Jeg synes nemlig også at de firkantede bliver meget "voksne", men de ovale virker bare så store.

det er svært!

Anmeld

13. oktober 2014

Lunae

lineog4 skriver:

Nu fik jeg lige taget et billede på afstand og hvor han oveni købet er glad. 

Så virker de ikke nær så store

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. oktober 2014

Moster Lagkage

Lunae skriver:

vores søn på 15 mdr skal have briller, men hold op hvor er det svært at vælge? - min mand og jeg har begge set os blinde på det og har nu fået brillerne med hjem. 

Hvilket par klæder vores dreng bedst?

hjælp

Jeg tror et kraftigere stel ville klæde ham bedre. De forsvinder næsten på ham.

Anmeld

13. oktober 2014

Lunae

Moster Lagkage skriver:

Jeg tror et kraftigere stel ville klæde ham bedre. De forsvinder næsten på ham.

Vi har valgt at det SKAL være lindbergs titaniums stel, fordi det er KLART de bedste til børn, specielt så små børn. Og i deres modeller findes ikke kraftigere stel, desværre

Anmeld

13. oktober 2014

lineog4

Lunae skriver:

Nu fik jeg lige taget et billede på afstand og hvor han oveni købet er glad. 

Så virker de ikke nær så store

Der er de meget finere...

Anmeld

13. oktober 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår

Jeg synes klart at de ovale er de bedste til ham  

De kantede ser meget voksne ud, og det synes jeg vil være en skam når han nu bare er så kær og barneagtig at se på  

Dejlig dreng - også med briller  

Anmeld

13. oktober 2014

Krydserfingre

Helt kvart de runde på billede nr 4. Hvor ser han sød ud  

Anmeld

13. oktober 2014

Tulle28

De runde Hvor er han kær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.