Anbefald en barnevogn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2014

LouiseEm

emiliedamm skriver:

Ja og samtidig vil jeg ikke køre rundt med et barn på 3 i en barnevogn ... Så der vil jeg alligevel skifte til en klapvogn..  

et år til halvanden år synes jeg er passende i en barnevogn. Også kan man jo altid købe en brugtvogn man kan have ude i haven til middagslure  

Man kan jo sagtens sove lur i sin barnevogn frem til man er 3 år. Det gjorde vi herhjemme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

LouiseEm

emiliedamm skriver:

Ja lige præcis Jamen jeg tænkte det samme med at købe en sovebarnevogn til haven ... Min mand er 2 meter høj så hvis mit barn har arvet hans voksegen så det nok ikke så længe den kan ligge i barnevognsdelen  

Min søns far er også 2 meter høj. Han er helt gennemsnitlig ;-) Det er jo først når de bliver teenagere at de vokser sig så meget større end gennemsnittet 

Anmeld

13. oktober 2014

Lukas&Liam<3

Min dreng var 72cm da han var 4,5 måned, og synes 7 cm i lige presset nok til at han ville støde på.. Vi havde også købt babyjogger City select med Barnevognsdel (også 79) og den har vi slet ikke brugt, for han kunne ikke ligge i den da vi endelig fik den hjem (4måneder)

Anmeld

13. oktober 2014

Pigent

Emmaljunga har også lavet en med drejehjul. Den hedder Big Star. 

Anmeld

13. oktober 2014

AnonymMor

Med et ligge mål på 79 havde min datter kunnet ligge i den til hun var omkring 7 mdr hun er nu næsten 14 mdr er ca 85 cm. 

Vi har 2 emmaljunga vogne med ligge mål på 97 cm og synes emmaljunga er en fantastisk vogn 

Anmeld

13. oktober 2014

mortilsilke

Jeg har en Basson Nordic Lux, jeg elskede nemlig de svingbare hjul og det lange liggende på 92 eller 97 mener jeg det var :-)

Anmeld

13. oktober 2014

Emilie91

LouiseEm skriver:

Man kan jo sagtens sove lur i sin barnevogn frem til man er 3 år. Det gjorde vi herhjemme 

Ja.... Sove lur kan jeg også forstå. Men jeg skriver at jeg ikke ville køre med et barn på 3år i en barnevogn . Altså køre rundt for at handle ind eller til legeplads eller hvad ved jeg .... Det kunne jeg ikke finde på med et børnehave barn. Der synes jeg de skal i klapvogn og helst gå så meget som muligt  Men det er min holdning. 

Anmeld

13. oktober 2014

Emilie91

Rinepigen skriver:

Med et ligge mål på 79 havde min datter kunnet ligge i den til hun var omkring 7 mdr hun er nu næsten 14 mdr er ca 85 cm. 

Vi har 2 emmaljunga vogne med ligge mål på 97 cm og synes emmaljunga er en fantastisk vogn 

Ja vi har også tænkt en del på en emmaljunga vogn Der var bare ingen sælger til emmaljunga til messen så vi fik ikke kigget rigtig på dem. 

Men ja - dem må vi lige se nærmere på  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.