Anbefald en barnevogn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.913 visninger
17 svar
4 synes godt om
13. oktober 2014

Emilie91

Hej skønne damer

Min mand og jeg var på babymesse i lørdags og prøve en masse barnevogne. 

Vi prøvede bl.a. stokkes nye barnevogn trailz. Nøj hvor var den lækker. Og super flot synes jeg Men den er ikke særlig lang (som de fleste kombivogne) og derfor er vi lidt i tvivl. Vi kan godt lide den har svinghjul for vi går meget i kbh men bor i nærheden af skove og natur så det skal være stabile svinghjul  

Vi kiggede også på trille dream light. Som jo har langt liggemål men tilgengæld virkede svinghjulene ikke super stabile som stokke trailz. Det er ikke fordi vi skal ud og vandre med vores barnevogn. Vi kunne bare godt tænke os en vogn som kunne lidt af det hele ... 

Kan i hjælpe ? Har i en barnevogn i kan anbefalde ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

LouiseEm

Min veninde bor på Vesterbro og har Stokke Crusi, som er magen til Trailz, bortset fra små ændringer på hjul og stel. Deres søn er 9 måneder nu, og han sidder i klapvognsdelen når de er ude at gå, men han kan stadig være i barnevognsdelen når han skal sove. Så jeg vil helt klart anbefale Trailz! 

Anmeld

13. oktober 2014

Emilie91

LouiseEm skriver:

Min veninde bor på Vesterbro og har Stokke Crusi, som er magen til Trailz, bortset fra små ændringer på hjul og stel. Deres søn er 9 måneder nu, og han sidder i klapvognsdelen når de er ude at gå, men han kan stadig være i barnevognsdelen når han skal sove. Så jeg vil helt klart anbefale Trailz! 

Kan han det ? Ej hvor godt. Vi vil gerne bruge barnevognsdelen så lang tid som muligt .. Hvor gammel er et barn egentlig når de ikke kan være i en barnevognsdel på 79 cm ? Ved du det ? 

Anmeld

13. oktober 2014

LouiseEm

emiliedamm skriver:

Kan han det ? Ej hvor godt. Vi vil gerne bruge barnevognsdelen så lang tid som muligt .. Hvor gammel er et barn egentlig når de ikke kan være i en barnevognsdel på 79 cm ? Ved du det ? 

Uh jeg ved ikke hvor lang han er, men tænker at de gerne skulle kunne ligge der til de er et lille års tid. Hvilket jo ikke er længe, i forhold til en "stor" barnevogn, hvor børnene egentlig kan ligge til de fylder 3. Han ligger vist også med en smule bøjede ben, men de små møver jo rundt i barnevognen mens de sover alligevel, så tror ikke det er noget der irriterer ham 

Anmeld

13. oktober 2014

L-Mortil3

Hvis i drages af stokkes, så ville jeg købe den! I kan altid købe en brugt vogn til sovevogn efter det første år :-) jeg vil sige en 1 årig nok er mellem 80-90cm ;-)

Anmeld

13. oktober 2014

Emilie91

LouiseEm skriver:

Uh jeg ved ikke hvor lang han er, men tænker at de gerne skulle kunne ligge der til de er et lille års tid. Hvilket jo ikke er længe, i forhold til en "stor" barnevogn, hvor børnene egentlig kan ligge til de fylder 3. Han ligger vist også med en smule bøjede ben, men de små møver jo rundt i barnevognen mens de sover alligevel, så tror ikke det er noget der irriterer ham 

Ja og samtidig vil jeg ikke køre rundt med et barn på 3 i en barnevogn ... Så der vil jeg alligevel skifte til en klapvogn..  

et år til halvanden år synes jeg er passende i en barnevogn. Også kan man jo altid købe en brugtvogn man kan have ude i haven til middagslure  

Anmeld

13. oktober 2014

Emilie91

L-Mortil2 skriver:

Hvis i drages af stokkes, så ville jeg købe den! I kan altid købe en brugt vogn til sovevogn efter det første år :-) jeg vil sige en 1 årig nok er mellem 80-90cm ;-)

Ja lige præcis Jamen jeg tænkte det samme med at købe en sovebarnevogn til haven ... Min mand er 2 meter høj så hvis mit barn har arvet hans voksegen så det nok ikke så længe den kan ligge i barnevognsdelen  

Anmeld

13. oktober 2014

lineog4

emiliedamm skriver:

Er liggemålet 79 cm? Det lyder af meget lidt - så vil man vel også gerne have bare 1 centimeter i hver ende altså barnet max 77 .0cm - så ville selv min den mindste have vokset ud af den som 8 mnd, og den længste da han var lige lidt over 6 mnd.

Havde selv en trille på er det 92 cm i liggemål og det var dejlig plads helt op til de blev 2 år og efter der hvis de krøllede sig lidt sammen 

Anmeld

13. oktober 2014

Emilie91

lineog4 skriver:

Er liggemålet 79 cm? Det lyder af meget lidt - så vil man vel også gerne have bare 1 centimeter i hver ende altså barnet max 77 .0cm - så ville selv min den mindste have vokset ud af den som 8 mnd, og den længste da han var lige lidt over 6 mnd.

Havde selv en trille på er det 92 cm i liggemål og det var dejlig plads helt op til de blev 2 år og efter der hvis de krøllede sig lidt sammen 

Ja jeg kan heller ikke forstå hvorfor de skal være så små bare fordi det er en kombivogn ... wow 6 måneder ? det jo ingen alder at skulle rykke op i en klapvogn .... 

årh hvorfor skal det være så svært at finde den rigtige barnevogn  

Anmeld

13. oktober 2014

lineog4

emiliedamm skriver:

Ja jeg kan heller ikke forstå hvorfor de skal være så små bare fordi det er en kombivogn ... wow 6 måneder ? det jo ingen alder at skulle rykke op i en klapvogn .... 

årh hvorfor skal det være så svært at finde den rigtige barnevogn  

Kommer vel også an på vejret og præferencer. Jeg tog barnevognen så længe det var muligt, var det min mand der skulle pakke så blev det lige så snart det ikke var vinter klapvognen for den kunne han bedst lide...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.