Den værste dag i mit liv!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Sådan en idiot sku bare ha en omgang med pebberspray og et baseballbat

Vildt flot at du og din datter ku holde hovedet koldt, hold nu op i var så seje!! 

Virkligt for dårligt at i ik får noget mere hjælp! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

Mille83

Hold op hvor er det en syg verden vi lever i..... Føler med dig og dine børn - kan godt forstå du tænker hvad han ville, er der stjålet noget i lejligheden? Kaldte han dig ved dit navn? Eller sagde han virkelig intet. Øv hvor er det træls der findes så mange syge mennesker.......

Anmeld

12. oktober 2014

sandramor

mor:) skriver:

Det er da bare heller ikke i orden - Jeg forstår slet ikke at I ikke er blevet tilbudt krisepsykolog. Jeg blev tilbudt det da vores lejlighed stod i flammer. Så kan slet ikke forstå at du ikke er blevet tilbudt.

nej svaret var bare at det har vi desværre ikke hernede   ja hvad fanden kan jeg bruge det til 

Anmeld

12. oktober 2014

sandramor

martsmoar skriver:

Åh, kære, kære du! Min hals og mave snørrede sig helt sammen da jeg læste det, stakkels du og din datter - puha, hvor må det bare havde været sindsygt væmmeligt, jeg kan slet ikke forestille mig det.

Ih, hvor jeg håber de fanger den åndsbolle! Men hvad i alverden sker der for den lattelige ringe hjælp i får?

Knus og kram til dig

ja det var også meget meget væmmeligt....... 

sygt at sådanne mennesker får lov at rende frit omkring 

og den hjælp eller mangel på samme er simpelthen ja sørgeligt! vi er bare overladt til os selv

Anmeld

12. oktober 2014

sandramor

StineW79 skriver:

Sådan en idiot sku bare ha en omgang med pebberspray og et baseballbat

Vildt flot at du og din datter ku holde hovedet koldt, hold nu op i var så seje!! 

Virkligt for dårligt at i ik får noget mere hjælp! Vh stine

tro mig jeg tænker samme tanke......

som min bror sagde... giv mig 2 min alene med den idiot!! men ja har jo desværre selv måtte gøre mit til at anskaffe mig noget der kan få mig til at føle mig tryg igen....... og skulle han komme tilbage hvilket jeg tvivler på så er jeg forberedt!!!

min datter var mega sej!!!!!!!! er så stolt af hende.... og som min bror prøver at forklare mig... uanset hvad han ville... om det var at voldtage dig eller røveri så lykkedes det ikke!! for du kæmpede imod!! og han blev skræmt væk! og han ved at hvis han kommer tilbage så er jeg som sagt forberedt! så det må jeg huske at tænke på.... ja vi er skræmt for livet og det var en forfærdelig oplevelse men jeg ved nu at i sådan et tilfælde så handler jeg!! og kæmper min kamp!!!! 

men ja hjælp er der ikke meget af 

Anmeld

12. oktober 2014

sandramor

Mille83 skriver:

Hold op hvor er det en syg verden vi lever i..... Føler med dig og dine børn - kan godt forstå du tænker hvad han ville, er der stjålet noget i lejligheden? Kaldte han dig ved dit navn? Eller sagde han virkelig intet. Øv hvor er det træls der findes så mange syge mennesker.......

han sagde på intet tidspunkt noget som helst og trak blusen op foran munden og næsen! hvilket får mig til at tro at jeg burde kende ham...... altså han trak den op for at beskytte sig selv mod pebersprayen... men sagde ikke et kuk uanset hvor meget jeg råbte og skreg til ham hvad fanden han ville og hvem fanden han var............. syge stodder!!!

Anmeld

12. oktober 2014

B&J

Hvor er det skrækkeligt, kan slet ikke sende kram og tanker nok..

men håber af hele mit hjerte at de fanger den idiot som gjorde det mod jer

og håber i kan få kontakt til en psykolog både dig og din datter for det har i behov for... nu ved jeg jo ikke hvad by i er fra men her i Hjørring kan vi sagtens få en psykolog gennem politiet hvis der er sket sådan noget..

ellers vil jeg gå til lægen og få en henvisning så burde i kunne få en med det samme

Anmeld

12. oktober 2014

Mille83

sandramor skriver:

han sagde på intet tidspunkt noget som helst og trak blusen op foran munden og næsen! hvilket får mig til at tro at jeg burde kende ham...... altså han trak den op for at beskytte sig selv mod pebersprayen... men sagde ikke et kuk uanset hvor meget jeg råbte og skreg til ham hvad fanden han ville og hvem fanden han var............. syge stodder!!!

Kan ikke huske det præcise tal, men ca 80% af alle overfald er nogle bekendte/fra samme omgangskreds. Mærkeligt han ikke sagde "hold mund" el lign. 

Kan din datter genkendende ham hvis hun mødte ham? hvor må det være træls, sender en masse kram herfra.

P.s du kan købe peberspray i Tyskland hvis du vil have en liggende, bare vær opmærksom på det er ulovligt...... 

Men hvis det kan gi tryghed er det jo et valg man tager....

Anmeld

12. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
sandramor skriver:

nej svaret var bare at det har vi desværre ikke hernede   ja hvad fanden kan jeg bruge det til 

Det er simpelthen for dårligt 

men kommer I tanke om at det var vores forsikring der tilbød...jeg ved ikke om du evt. kan bruge din forsikring? 

Anmeld

12. oktober 2014

Lisbeth1985

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.