Ved at være træt af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2014

Chevro

Sitrani skriver:

ÅÅh det er så mega smertefuldt!  

Ja! Og lige netop idag har været hård!

har heldigvis mange gode dage indimellem endnu! Men de dage med flest smerter, er ulidelige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2014

Sitrani

Chevro skriver:

Ja! Og lige netop idag har været hård!

har heldigvis mange gode dage indimellem endnu! Men de dage med flest smerter, er ulidelige!

Det frygteligt.... har desværre kun dårlige dage men nu er det også snart slut!!

Anmeld

13. oktober 2014

Chevro

Sitrani skriver:

Det frygteligt.... har desværre kun dårlige dage men nu er det også snart slut!!

Ja! Håber for dig at der snart sker noget <3

Er glad for mine ikke kun er dårlige  For så er de 5 måneder der er tilbage, godt nok lang tid!!!!!! 

Anmeld

11. november 2014

Fru. Blog

Sitrani skriver:

Åh!!!!! En lille brokketråd herfra - de er ellers sjældne, men NØJ hvor er jeg bare fyldt op!!!!  Jeg er 38+2 i dag.. har bækkenløsning for fuld udblæsning, og har haft det siden uge 20 ca. Jeg er udkørt og træt pga. manglende søvn og mange smerter, og jeg vil bare gerne føde NU!!! Og jeg er ikke engang gået over tid..... haha... håber sådan hun kommer ud lidt før tid, lige som sin  søster, så jeg kan få lidt mere fysisk overskud!  Er træt af at det er en kamp bare at gå..... 

Nå men der er jo intet andet at gøre end at vente til det sker....  Iiiiiiihhh hvor jeg glæææder mig!!!!!

Ved du hvad, det kan jeg godt forstå. Jeg er ikke selv så langt men tror jeg vil være ligesådan, faktisk tror jeg slet ikke at jeg ville varsel at det var en brokketråd af ren og skær udmattelse.

Men hey, snart har du barsel med din baby, men indtil da så får du lige det efterspurgte ve-støv Held og lykke

Anmeld

11. november 2014

AnneBJ

Jeg føler med dig!! Er 37+0 i dag og har det ca. ligesådan! Da jeg var så langt med min søn, for 3,5 år siden, havde jeg det vidunderligt. Jeg var endelig sluppet af med kvalme, som jeg havde døjet med døgnet rundt de første 26 uger, og havde ingen smerter eller gener overhovedet. Det var en fest at være højgravid. Jeg fødte efter igangsættelse 41+3 og havde kun nået at være utålmodig et par dage... 
Så det havde jeg set frem til igen - det skete ikke helt! 

Sender masser af vestøv og håber du snart har din baby i armene! 

Anmeld

13. november 2014

Sitrani

ki skriver:

Ved du hvad, det kan jeg godt forstå. Jeg er ikke selv så langt men tror jeg vil være ligesådan, faktisk tror jeg slet ikke at jeg ville varsel at det var en brokketråd af ren og skær udmattelse.

Men hey, snart har du barsel med din baby, men indtil da så får du lige det efterspurgte ve-støv Held og lykke

Tak men hun kom ud på terminsdagen hihi

Anmeld

13. november 2014

Sitrani

AnneBJ skriver:

Jeg føler med dig!! Er 37+0 i dag og har det ca. ligesådan! Da jeg var så langt med min søn, for 3,5 år siden, havde jeg det vidunderligt. Jeg var endelig sluppet af med kvalme, som jeg havde døjet med døgnet rundt de første 26 uger, og havde ingen smerter eller gener overhovedet. Det var en fest at være højgravid. Jeg fødte efter igangsættelse 41+3 og havde kun nået at være utålmodig et par dage... 
Så det havde jeg set frem til igen - det skete ikke helt! 

Sender masser af vestøv og håber du snart har din baby i armene! 

Hun kom heldigvis til verden for tre uger siden i morgen 

Anmeld

13. november 2014

AnneBJ

Sitrani skriver:

Hun kom heldigvis til verden for tre uger siden i morgen 

Tillykke 

Anmeld

14. november 2014

Sitrani

AnneBJ skriver:

Tillykke 

Taaaaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.