Ved at være træt af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
18 svar
5 synes godt om
12. oktober 2014

Sitrani

Åh!!!!! En lille brokketråd herfra - de er ellers sjældne, men NØJ hvor er jeg bare fyldt op!!!!  Jeg er 38+2 i dag.. har bækkenløsning for fuld udblæsning, og har haft det siden uge 20 ca. Jeg er udkørt og træt pga. manglende søvn og mange smerter, og jeg vil bare gerne føde NU!!! Og jeg er ikke engang gået over tid..... haha... håber sådan hun kommer ud lidt før tid, lige som sin  søster, så jeg kan få lidt mere fysisk overskud!  Er træt af at det er en kamp bare at gå..... 

Nå men der er jo intet andet at gøre end at vente til det sker....  Iiiiiiihhh hvor jeg glæææder mig!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil

Puha, 5 1/2 måned siden jeg selv var der. Kan sagtens huske det. Vestøv, vestøv, vestøv til dig!

Anmeld

12. oktober 2014

anonym10101

Åh, de sidste uger er aldrig lige så sjove som resten af graviditeten - man har ligesom opfattet at man er gravid OG det er tungt og kedeligt hehe.

Jeg fødte 42+0 og havde faktisk indstillet mig på at hun skulle fejre sin 18 års derinde

Anmeld

12. oktober 2014

Sitrani

martsmoar skriver:

Åh, de sidste uger er aldrig lige så sjove som resten af graviditeten - man har ligesom opfattet at man er gravid OG det er tungt og kedeligt hehe.

Jeg fødte 42+0 og havde faktisk indstillet mig på at hun skulle fejre sin 18 års derinde

Hahaha... hvor godt!

Anmeld

12. oktober 2014

B&J

sender en masse veestøv i din retning i håb om der snart sker noget så du kan få det godt igen for pyhh du har det rigtigt hårdt

Anmeld

12. oktober 2014

Sitrani

B&J skriver:

sender en masse veestøv i din retning i håb om der snart sker noget så du kan få det godt igen for pyhh du har det rigtigt hårdt

Tak for det 

Anmeld

12. oktober 2014

Chevro

En heeel masse vestøv herfra! Og vær du glad for at du er så langt

Her er jeg kun i 17. uge - og har været sygemeldt et godt stykke tid, pga. bækkenløsning  Så kender følelsen!!!

Anmeld

12. oktober 2014

Kærlighediminmave

Jeg ville gerne have så ondt hvis bare jeg kunne få lov at blive gravid..

Anmeld

12. oktober 2014

Sitrani

Skrukkeluk skriver:

Jeg ville gerne have så ondt hvis bare jeg kunne få lov at blive gravid..

Helt sikkert hellere det, end ikke kunne blive gravid! 

Anmeld

12. oktober 2014

Sitrani

Chevro skriver:

En heeel masse vestøv herfra! Og vær du glad for at du er så langt

Her er jeg kun i 17. uge - og har været sygemeldt et godt stykke tid, pga. bækkenløsning  Så kender følelsen!!!

ÅÅh det er så mega smertefuldt!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.