Koldsved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2014

Sajida2006

Christine skriver:

Sådan havde jeg det i hvert fald også. Kunne slet ikke lade være med at kaste op og jeg fik det ikke bedre af at kaste op, så der var ikke meget fidus i det 

Ja så er der ikke så meget ved det, synes det tager toppen af det når jeg har spist lidt, det er bare så forbandet svært at køre noget ind med den madlede. Nu fik jeh lige to rigtig sure mandariner og de var gode  Ville ønske jeg ku have fået flere men har ikke plads til det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

Christine

Sajida2006 skriver:

Ja så er der ikke så meget ved det, synes det tager toppen af det når jeg har spist lidt, det er bare så forbandet svært at køre noget ind med den madlede. Nu fik jeh lige to rigtig sure mandariner og de var gode  Ville ønske jeg ku have fået flere men har ikke plads til det 

Åh hvor jeg føler med dig   Husker det så godt. Her var citrusfrugter også et stort hit! Og det værste er simpelthen at blive for sulten - så kan man også være sikker på at kaste op når man så spiser.

Så bare spis hele tiden 

Man siger jo ingefær skulle hjælpe. Eller kiks. Man kan også få ingefærkiks, de smager virkelig godt. Men måske ikke for sundt i længden 

Og tillykke med kommende baby forresten!

Anmeld

12. oktober 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Når jeg havde kvalme og kunne mærke at jeg "trængte" til at kaste op, men ikke umiddelbart kunne så drak jeg 1-2 glas meget koldt vand og vupti! Så var den der!

Og hvis du ikke kan spise, så kan du forsøge at fylde dig lidt med væske, gerne noget der smager lidt sødt (så det ikker smager helt så grimt på vej op). Jeg nærmest levede af kakaomælk og halvtørt rugbrød de første 15 uger af min graviditet. Kvalmen blev godt nok ved indtil uge 20, men aftog lige så stille efter uge 15

Anmeld

12. oktober 2014

Sajida2006

Christine skriver:

Åh hvor jeg føler med dig   Husker det så godt. Her var citrusfrugter også et stort hit! Og det værste er simpelthen at blive for sulten - så kan man også være sikker på at kaste op når man så spiser.

Så bare spis hele tiden 

Man siger jo ingefær skulle hjælpe. Eller kiks. Man kan også få ingefærkiks, de smager virkelig godt. Men måske ikke for sundt i længden 

Og tillykke med kommende baby forresten!

Tak  

Ja det er en træls tid men man skal bare igennem den ho. Det er trods alt kun 9 mdr så det går nok... Men har læst mange steder at for meget ingefær ikke er godt under graviditet så hvor går grænsen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.