Koldsved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.192 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. oktober 2014

Sajida2006

Er nu 8+5 men får de vilde hedeture med koldsved og det er i forbindelse med kvalme - er det normalt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

Sajida2006

Nej undskyld 8+6 

Anmeld

12. oktober 2014

Linkae

Ja der er helt naturligt, at man kan opleve klodsede, svimmelhed osv i forbindelse med kvalmen.

Anmeld

12. oktober 2014

KatrineB

Jeg oplevet det samme og jeg er 5+6 så tror det er meget normalt :-) 

Anmeld

12. oktober 2014

Sajida2006

Nåh ok godt det er normalt, jeg kaster ikke op for har seriøs angst for det så måske er det derfor... Jeg ved det ikke, har tabt 11 kilo siden jeg fandt ud af jeg var gravid for kan intet spise og render rundt i den her tilstand konstant, hvor ville det være nemt hvis man bare ku stikke to fingre i halsen 

Anmeld

12. oktober 2014

May86

Sajida2006 skriver:

Nåh ok godt det er normalt, jeg kaster ikke op for har seriøs angst for det så måske er det derfor... Jeg ved det ikke, har tabt 11 kilo siden jeg fandt ud af jeg var gravid for kan intet spise og render rundt i den her tilstand konstant, hvor ville det være nemt hvis man bare ku stikke to fingre i halsen 

Altså hvis du kæmper så heftigt mod kroppens reaktioner, så kan det jo sagtens give koldsved.

jeg har også haft kvalme døgnet rundt fra uge 5. Havde ikke kastet op, men kæmpet imod. I mandags startede så mit opkast-maraton, som varede til fredag middag. Men i går og i dag har der ikke været noget. Er 12+2. 

Både i ugerne op til og i løbet af ugen har jeg oplevet temperaturstigning i forbindelse med kvalmen, når den var værst.

Anmeld

12. oktober 2014

Sajida2006

Ja det hjælper helt sikkert at kaste op jeg hader det bare SÅ forfærdelig meget det er virkelig et problem for mig, selv hvis jeg blir syg sådan med feks omgangssyge så venter jeg til det selv kommer for kan bare ikke få mig selv til det og jeg kan jo ligge der i flere timer med feber osv, jeg er så dum �� men et andet problem er også at det er minimalt hvad jeg har at kaste op af da jeg næsten ik spiser pga kvalmen

Anmeld

12. oktober 2014

Sajida2006

Dejligt du er sluppet af med den, forhåbentlig bliver den helt væk 

Anmeld

12. oktober 2014

May86

Havde heller ikke meget mad at kaste op af. Men masser mavesyre 

Håber du får det bedre....

Anmeld

12. oktober 2014

Christine

Sajida2006 skriver:

Er nu 8+5 men får de vilde hedeture med koldsved og det er i forbindelse med kvalme - er det normalt? 

Sådan havde jeg det i hvert fald også. Kunne slet ikke lade være med at kaste op og jeg fik det ikke bedre af at kaste op, så der var ikke meget fidus i det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.