# nye æl-teste, øger chancerne for graviditet#

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2014

Anonym trådstarter

LilleSpir skriver:

Gud.. Hvor lyder det fancy-pancy Jeg som havde en naiv forestilling om, at det "blot" var massere af sex og kærlighed, når det kommer til at blive gravid ;-) 

Lyder spændende! Håber det lykkes for dig :-)

For nogle er det, men for mange er det en ulidelig venten, som lader vente på sig, og for nogle er eet en kamp, og kan man øge chancerne for et ønske, er det jo kun fint  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2014

Anonym trådstarter

LilleSpir skriver:

Kunne der evt lokkes et link ud af dig?

Selvfølgelig 

http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00BSNL77I/ref=mp_s_a_1_2?qid=1413062977&sr=8-2&pi=SX200_QL40

Pt koster de ca 350-400kr inkl fragt for 20 (sparer fragt ved køb af flere) og 7 stk herhjemme af de alm digitale kostede på apoteket 270 kr 

Anmeld

11. oktober 2014

LilleSpir

Anonym skriver:

For nogle er det, men for mange er det en ulidelig venten, som lader vente på sig, og for nogle er eet en kamp, og kan man øge chancerne for et ønske, er det jo kun fint  

Det var slet ikke for at virke negativ omkring det.. For det kommer virkelig bag på mig, hvor stor en kamp det kan være for folk (og muligvis også mig). Denne verden er så ny for mig, så det er kun rart at få en lille øjenåbner. 

Anmeld

11. oktober 2014

Anonym trådstarter

LilleSpir skriver:

Det var slet ikke for at virke negativ omkring det.. For det kommer virkelig bag på mig, hvor stor en kamp det kan være for folk (og muligvis også mig). Denne verden er så ny for mig, så det er kun rart at få en lille øjenåbner. 

Tog det heller ikke sådan men ikke alle ved at nogen kæmper flere år i kampen for at opnå graviditet, og for nogle (inkl mig selv) er en cyklus ikke bare en cyklus især ikke hvis man har pco og udeblevne æl/mens eller lang og/eller svingende cyklusser  

Anmeld

11. oktober 2014

LilleSpir

Anonym skriver:

Tog det heller ikke sådan men ikke alle ved at nogen kæmper flere år i kampen for at opnå graviditet, og for nogle (inkl mig selv) er en cyklus ikke bare en cyklus især ikke hvis man har pco og udeblevne æl/mens eller lang og/eller svingende cyklusser  

Ja, det kan jeg læse herinde. Det må virkelig være frustrerende! 

Jeg har altid haft en svingende cyklus - så derfor syntes jeg det gav god mening for mig med disse tests. Den er kommet hver måned (med enkelte undtagelser), men aldrig sådan så man kunne regne med den! Så nu har jeg klikket dem hjem, også må jeg se om jeg kan finde ud af at bruge dem  Tak for tippet!

Anmeld

11. oktober 2014

Anonym trådstarter

LilleSpir skriver:

Ja, det kan jeg læse herinde. Det må virkelig være frustrerende! 

Jeg har altid haft en svingende cyklus - så derfor syntes jeg det gav god mening for mig med disse tests. Den er kommet hver måned (med enkelte undtagelser), men aldrig sådan så man kunne regne med den! Så nu har jeg klikket dem hjem, også må jeg se om jeg kan finde ud af at bruge dem  Tak for tippet!

Det skal du nok finde ud af og nogle bruger jo faktisk testene til at mindste risikoen for graviditet så de kan bruges på flere måder  

Anmeld

11. oktober 2014

LilleSpir

Anonym skriver:

Det skal du nok finde ud af og nogle bruger jo faktisk testene til at mindste risikoen for graviditet så de kan bruges på flere måder  

Ja, okay ;-) Jeg håber nu det kan hjælpe på det, så man ikke famler i blinde.. Som det kan føles man gør, nu når tante rød kommer som det passer hende 

Anmeld

12. oktober 2014

Anonym trådstarter

LilleSpir skriver:

Ja, okay ;-) Jeg håber nu det kan hjælpe på det, så man ikke famler i blinde.. Som det kan føles man gør, nu når tante rød kommer som det passer hende 

Forstår jeg godt, har selv en ret lang cyklus  

Anmeld

12. oktober 2014

LilleSpir

Anonym skriver:

Forstår jeg godt, har selv en ret lang cyklus  

Er det dit første PB? :-)

Anmeld

13. oktober 2014

Anonym trådstarter

LilleSpir skriver:

Er det dit første PB? :-)

Jeg bruger testene omvendt lige pt har 3 børn så har erfaring med æl testene fra tidligere  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.