# nye æl-teste, øger chancerne for graviditet#

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.283 visninger
23 svar
8 synes godt om
11. oktober 2014

Anonym trådstarter

Er anonym, da jeg ikke ønsker nogle ved jeg bruger æl-testene

men har købt de nye æl-teste fra clear blue

de digitale har jeg altid været fan af, da man ikke er i tvivl og har hjulpet til graviditet begge gange, jeg har brugt dem 

de de alm påviser LH stigningen og kan derfor påvise æl, 24-36 timer før æl sker

har nu prøvet de nye fra clear blue som også måler østrogen niveauet og derfor kan påvise æl op til 4 dage før. 

I dag fik jeg positiv på æl testen (blinkende glad smiley) som påviser min fertile fase og at jeg får æl om ca 3-4 dage. 

Vil dele resultatet med jer, og giver en Update igen, når begge teste er positiv for æl. Den alm test var nemlig negativ (som den burde) men bør blive positiv indenfor de næste 2-3 døgn, når den udvidede æl-test også bliver positiv (smiley som ikke blinker) 

Tænkte det kunne hjælpe andre, til bedre at opnå graviditet. De nye teste har jeg ikke kunnet finde herhjemme, men har købt dem via amazon.com.uk  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2014

Kærlighediminmave

Spændende vil du ikke prøve at tage en af de almindelige æl teste på den dag som den nye test siger du har æl for at se om den har ret? 

Anmeld

11. oktober 2014

Anonym trådstarter

Skrukkeluk skriver:

Spændende vil du ikke prøve at tage en af de almindelige æl teste på den dag som den nye test siger du har æl for at se om den har ret? 

Jo var det der var min plan  

viser de begge positivt samme dag, ser det lovende ud 

Klart en fordel hvis man får 2 ekstra dage så man bedre kan ramme, og især den hvor det kræver lidt planlægning ifh til feks arbejde eller børn  

Anmeld

11. oktober 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Jo var det der var min plan  

viser de begge positivt samme dag, ser det lovende ud 

Klart en fordel hvis man får 2 ekstra dage så man bedre kan ramme, og især den hvor det kræver lidt planlægning ifh til feks arbejde eller børn  

Jeg ville bruge dem fordi jeg ingen ude har hvornår jeg har æl. Mine cyklusser svinger som vinden blæser, så kunne jeg i det mindste få et vink om den er på vej :/

Anmeld

11. oktober 2014

Anonym trådstarter

Skrukkeluk skriver:

Jeg ville bruge dem fordi jeg ingen ude har hvornår jeg har æl. Mine cyklusser svinger som vinden blæser, så kunne jeg i det mindste få et vink om den er på vej :/

God ide, de bliver jo også hurtigt dyre og det er klart en fordel at købe dem på amazon mener jeg gav det samme for 20 stk som for 7 stk alm herhjemme 

Anmeld

11. oktober 2014

LilleSpir

Gud.. Hvor lyder det fancy-pancy Jeg som havde en naiv forestilling om, at det "blot" var massere af sex og kærlighed, når det kommer til at blive gravid ;-) 

Lyder spændende! Håber det lykkes for dig :-)

Anmeld

11. oktober 2014

Kærlighediminmave

LilleSpir skriver:

Gud.. Hvor lyder det fancy-pancy Jeg som havde en naiv forestilling om, at det "blot" var massere af sex og kærlighed, når det kommer til at blive gravid ;-) 

Lyder spændende! Håber det lykkes for dig :-)

Ak ja det troede jeg også, men har kun haft mens 2 gange siden juni så det er super svært selv vi konstant har sex  

Anmeld

11. oktober 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

God ide, de bliver jo også hurtigt dyre og det er klart en fordel at købe dem på amazon mener jeg gav det samme for 20 stk som for 7 stk alm herhjemme 

Åh jeg har bare svært ved at købe fra sådan nogle udenlandske sider

Anmeld

11. oktober 2014

LilleSpir

Skrukkeluk skriver:

Ak ja det troede jeg også, men har kun haft mens 2 gange siden juni så det er super svært selv vi konstant har sex  

Kunne godt være man skulle give disse tests et forsøg! Det kan vel ikke skade :-) 

Håber det snart lykkes for jer <3 Her er vi dog først lige begyndt, men har altid haft en svingende cyklus..

Anmeld

11. oktober 2014

LilleSpir

Anonym skriver:

Kunne der evt lokkes et link ud af dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.