Eksen (far til børn) med til fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er ganske fornuftigt. Hvor heldigt for dine børn at have en mor og far der kan sammen 

tror din kæreste er usikker netop fordi I taler så godt sammen og fordi han ikke selv er med. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

migxher

mor:) skriver:

Det er ganske fornuftigt. Hvor heldigt for dine børn at have en mor og far der kan sammen 

tror din kæreste er usikker netop fordi I taler så godt sammen og fordi han ikke selv er med. 

Enig. Hvor er drt da bare dejligt med nogen som stadig har et fint forhold oh kan være sammen om børnene! Sådan er det slet ikke i min familie. Ikke i forhold til min mor og far men min mor og faren til mine små søskende. De bekriger hinanden, der er sgu Ingen fælles fødselsdag eller noget der. Og det er bare så trist, især for de små.

Anmeld

10. oktober 2014

LouiseEm

Hej damer 

Mine børns far og jeg gik fra hinanden for et lille år siden, vi snakker godt sammen, og har stadig et godt forhold til hinanden. 

Derfor inviterede jeg ham med til vores ungers fødselsdag, tænkte det ville være godt for vores børn at se at mor og far godt kan sammen, den store spurgte også om far kom med til hans fest + far snakker stadig rigtig godt med min familie. 

Fortalte det så til min kæreste, og han synes det er meget underligt at ekskæresten skal med "for i er jo ikke sammen mere" var hans grund, fortalte ham så at vi jo altså har to børn sammen, og det er for deres skyld.. 

Er det mig der er galt på den? Er det mærkeligt at han kommer med til sit eget barns fødselsdag? 

Den en nuværende kæreste kommer ikke med, da han ikke er hjemme. 

Nej! Selvfølgelig skal børnenes far med! Din kæreste gik ind i et forhold med børn, så må han også være voksen nok til at acceptere at børnenes far er sammen med jer som en familie, de få dage om året!

God fest 

Anmeld

10. oktober 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej damer 

Mine børns far og jeg gik fra hinanden for et lille år siden, vi snakker godt sammen, og har stadig et godt forhold til hinanden. 

Derfor inviterede jeg ham med til vores ungers fødselsdag, tænkte det ville være godt for vores børn at se at mor og far godt kan sammen, den store spurgte også om far kom med til hans fest + far snakker stadig rigtig godt med min familie. 

Fortalte det så til min kæreste, og han synes det er meget underligt at ekskæresten skal med "for i er jo ikke sammen mere" var hans grund, fortalte ham så at vi jo altså har to børn sammen, og det er for deres skyld.. 

Er det mig der er galt på den? Er det mærkeligt at han kommer med til sit eget barns fødselsdag? 

Din kæreste skal tage sig sammen. Ja det lyder måske hårdt, men det skal han altså. Selvfølgelig skal ungernes far med til fødselsdagen og også fremtidige fødselsdage. Det er så godt for jeres børn, og det er så dejligt når skilsmisse forældre kan snakke godt sammen og være i stue sammen.

Mine forældre er skilt, og min mor har en ny mand, og min far og ham er faktisk de bedste venner, og min mors mand har ALDRIG haft problemer med at min far var med ved fødselsdage, jul osv. Mine forældre holder både jul, nytår (nogle gange) sammen, og inviterer altid hinanden til fødselsdage. Så vi er en stor familie selvom mine forældre er skilt og også selvom en anden mand er kommet ind i billedet. 

Det er fantastisk at have forældre som mine, som trods deres skilsmisse har været gode ved hinanden alligevel. Håber dine børn vil føle det samme som mig, når de bliver voksne, for det betyder virkelig meget. 

Anmeld

10. oktober 2014

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Hej damer 

Din kæreste er helt gal på den. Fødselsdagen handler om dig og farens fælles barn og jeg synes, det er helt naturligt, at faren er med, når nu det kan lade sig gøre for jer! Du har gjort det helt rigtige - og det der vil gøre fødselaren rigtig glad på sin store dag ��

Anmeld

10. oktober 2014

Babyklokke

Hvis jeg skal være bund ærlig, så ville jeg hade at skulle tilbringe tid sammen med min mands eks! 

Er fuldstændig enig i, at det er bedst for børnene at de har forældre som kan og vil være fælles om sådan nogle dage. Men jeg personligt ville ikke gå med til sådan noget. 

Det ville ødelægge festen, hvis jeg og hende skulle være sammen. Så vil alle tydeligt kunne mærke en dårlig stemning. Desværre! 

Men jeg kan sagtens se, at det er det bedste at kunne sammen, for børnenes skyld, hvis altså ikke der bliver ballade ud af det !

så jeg må indrømme at jeg godt kan se det lidt fra din kærestes side 

Anmeld

10. oktober 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg synes personligt man skal anerkende at det kan være en svær situation. Det kan ikke altid være sjovt. 

Men samtidig så kommer børnene først. Man har et ansvar som de voksne at få det til at fungere optimalt for børnene. Eventualle usikkerheder og uoverenstemmelser må de voksne tage indbyrdes. Selvfølgelig skal han med til fødselsdagen. 

Anmeld

10. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Babyklokke skriver:

Hvis jeg skal være bund ærlig, så ville jeg hade at skulle tilbringe tid sammen med min mands eks! 

Er fuldstændig enig i, at det er bedst for børnene at de har forældre som kan og vil være fælles om sådan nogle dage. Men jeg personligt ville ikke gå med til sådan noget. 

Det ville ødelægge festen, hvis jeg og hende skulle være sammen. Så vil alle tydeligt kunne mærke en dårlig stemning. Desværre! 

Men jeg kan sagtens se, at det er det bedste at kunne sammen, for børnenes skyld, hvis altså ikke der bliver ballade ud af det !

så jeg må indrømme at jeg godt kan se det lidt fra din kærestes side 

Så kan jeg ik undlade at tænke at så trækker du dig vel, så børnene kan få lov til at fejre deres fødselsdag med deres mor og far? 

Anmeld

10. oktober 2014

modesty

Anonym skriver:

Hej damer 

Det er da SÅ fint at I har så godt et forhold at I kan fejre børnenes mærkedage sammen. 

Det må din kæreste acceptere, og lære at deale med sin jalousi. Du skal ALDRIG lade dine børns velfærd blive bremset af en jaloux kæreste. 

Men snak med ham om det hvis han har behov for det, og forstå at det altså drejer sig om dine børn, det her.

Anmeld

10. oktober 2014

trunte89

Det er da overhovedet ikke underligt. Gør vi også her. Holder også jul sammen. Ingen af os har lyst til at undvære vores datter, og hun vil ikke undvære en af os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.