Er løbet kørt for denne måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2014

Anonym trådstarter

MT86 skriver:

Det jeg ked af at hører!! Håber du snart får en positiv gt! 

Ja det kræver lidt. Vi har tænkt os at lave et værelse mere hvor vi bor nu. Det kan sagens lade sig gøre, men så skal der også kun komme en når jeg engang tester positiv... Hehe. 

Vi havde ellers sagt vi ikke skulle ha flere, da jeg har haft celleforandringer i det sidste stadie inden kræft. Og har fået lavet flere keglesnit. Og til at starte med sagde lægerne også at jeg nok ikke skulle ha flere børn sådan lige nu... For så ville jeg ikke kunne holde på det. Var så til us for nogle mdr siden hvor de sagde alt så rigtig fint ud, og hvis vi ville kunne jeg godt få grønt lys vi valgte der stadig at sige vi holdte os til de banditter vi har. 

Meeeen så begyndte skrukken så snart jeg så en barnevogn en gravid osv osv. Selv min mand blev skruk! Så vi satte os ned og talte det hele igennem. 

Velvidende at jeg kan risikere at skulle sygemeldes pga truende risiko for for tidlig fødsel, ikke sikkert jeg vil føde for tidligt når tid er. Men risikoen er der stadig! Valgte vi at sige det er det vi vil!

ungerne går hele tiden og siger de ønsker sig en lillebror eller lillesøster, så nu kan vi ikke andet end grine når de siger det! 

Hold da op, det er da også noget af et valg at skulle tage... Men kan godt forstå i valgte en ekstra når nu lægerne siger god for det... 

Tænk hvis der gik to år og i så ønskede en mere og lægerne ikke gav grønt lys...  

gud hvor jeg synes der er længe til den 20... Hvad fordrevet du vente tiden med? Ud iver de to andre børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2014

MT86

Anonym skriver:

Hold da op, det er da også noget af et valg at skulle tage... Men kan godt forstå i valgte en ekstra når nu lægerne siger god for det... 

Tænk hvis der gik to år og i så ønskede en mere og lægerne ikke gav grønt lys...  

gud hvor jeg synes der er længe til den 20... Hvad fordrevet du vente tiden med? Ud iver de to andre børn?

Jeg synes der er så lang tid til... Jeg arbejder som social og sundhedshjælper, jeg er i øjeblikket på skolebænken. Er færdig til april

der er en ting jeg ikke forstår ved at jeg går rundt med kvalme og ømme bryster, min mor kommenterede forleden en topmave, og igår sagde min mand også at jeg havde fået en topmave, så efter de har sagt det prøvede jeg lige en test, den sagde selvfølgelig negativ. 

Men jeg plejer at ha helt flad mave. Jeg ser sådan her ud nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.