Er løbet kørt for denne måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. oktober 2014

Anonym trådstarter

Det er måske et dumt spørgsmål, og et eller andet sted tror jeg i alle svarer at vi kom for sent igang..

men, mine sidste to graviditeter har jeg smidt p-pillerne og blevet gravid bare jeg så på min kæreste...

jeg havde en sen abort i sommers og efter denne har ønsket om endnu et barn gået op og ned, vi ønsker det MEGET, men er også nervøse...

vi besluttede dog at smide p-pillerne, men tror min kæreste blev skræmt, han havde altid undskyldninger for ikke at have sex... Tilsidst fandt han ro med tanken, men frygter det var for sent...

havde på nettet regnet ud at jeg havde ægløsning fra den 3-7.

vi have sex den 7. Men stadig den 8 kunne jeg mærke en murren i maven(tænker det er ægløsningen jeg kunne mærke)... Igen sex igår den 9 hvor jeg stadig fornemmelse lidt...  Kan jeg havde haft ægløsning der og der dermed stadig er håb for en graviditet? 

Ved det det er svært at svare på og jeg egentligt burde tage den med ro og evt vente til næste måned men håber bare den er der...

1. Dag i sidste mens var den 22 september

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2014

biniek

Anonym skriver:

Det er måske et dumt spørgsmål, og et eller andet sted tror jeg i alle svarer at vi kom for sent igang..

men, mine sidste to graviditeter har jeg smidt p-pillerne og blevet gravid bare jeg så på min kæreste...

jeg havde en sen abort i sommers og efter denne har ønsket om endnu et barn gået op og ned, vi ønsker det MEGET, men er også nervøse...

vi besluttede dog at smide p-pillerne, men tror min kæreste blev skræmt, han havde altid undskyldninger for ikke at have sex... Tilsidst fandt han ro med tanken, men frygter det var for sent...

vi have sex den 7. Men stadig den 8 kunne jeg mærke en murren i maven(tænker det er ægløsningen jeg kunne mærke)... Igen sex igår den 9 hvor jeg stadig fornemmelse lidt...  Kan jeg havde haft ægløsning der og der dermed stadig er håb for en graviditet? 

Ved det det er svært at svare på og jeg egentligt burde tage den med ro og evt vente til næste måned men håber bare den er der...

su skal vel ikke give op, men huske at sansynligheden nok er ret lille  

lykke til 

Anmeld

10. oktober 2014

Anonym trådstarter

Biniek skriver:

su skal vel ikke give op, men huske at sansynligheden nok er ret lille  

lykke til 

Giver skam heller ikke op  

jeg er bare "vant til" at blive gravid når jeg ønsker det, så der er læææænge til test dag... Og vil ikke køre mig selv helt op og håbe for meget på en positiv test, hvis muligheden slet ikk er der

Anmeld

10. oktober 2014

MT86

Anonym skriver:

Vi prøver også her hjemme... Og havde også sidst mens den 22.9.. 

Jeg krydser fingre for dig!! 

Anmeld

10. oktober 2014

Anonym trådstarter

MT86 skriver:

Vi prøver også her hjemme... Og havde også sidst mens den 22.9.. 

Jeg krydser fingre for dig!! 

Uh i lige måde 

Har test dag den 20, så må vi se hvad den siger

er i også lige begyndt på projektet, eller hvordan?

Anmeld

11. oktober 2014

MT86

Anonym skriver:

Uh i lige måde 

Har test dag den 20, så må vi se hvad den siger

er i også lige begyndt på projektet, eller hvordan?

Jeg skal også teste den 20.

ja vi er lige gået igang, har haft spiral.. 

Det ku være lidt sjovt hvis vi begge ku følges... Da vores cyklus lyder til at være det samme

Anmeld

11. oktober 2014

Anonym trådstarter

MT86 skriver:

Jeg skal også teste den 20.

ja vi er lige gået igang, har haft spiral.. 

Det ku være lidt sjovt hvis vi begge ku følges... Da vores cyklus lyder til at være det samme

Ja det kunne så...  

har i børn i forvejen? Vi har selv en datter på tre som gerne snart vil have en baby, fordi det har veninden i vuggestuen

Anmeld

11. oktober 2014

MT86

Anonym skriver:

Ja det kunne så...  

har i børn i forvejen? Vi har selv en datter på tre som gerne snart vil have en baby, fordi det har veninden i vuggestuen

Ja vi har.

Vi vil faktisk gerne ha nr. 3. Vi har en dreng på 4 og en pige på 3.

Vi er bare ikke færdige med at få en mere, men jeg har sagt at 3. det må så også være det. Ellers må manden finde et meget større hus til os, hvis vi skulle ha mere end 3.børn.

Anmeld

11. oktober 2014

Anonym trådstarter

MT86 skriver:

Ja vi har.

Vi vil faktisk gerne ha nr. 3. Vi har en dreng på 4 og en pige på 3.

Vi er bare ikke færdige med at få en mere, men jeg har sagt at 3. det må så også være det. Ellers må manden finde et meget større hus til os, hvis vi skulle ha mere end 3.børn.

Hehe ja det kræver jo sin plads med alle de unger...

vi ventede tvillinger i sommers som jeg desværre mistede... Så jeg går lidt og drømmer om at lave tvillinger igen, selvom det nok ikk sker :/

Anmeld

11. oktober 2014

MT86

Anonym skriver:

Hehe ja det kræver jo sin plads med alle de unger...

vi ventede tvillinger i sommers som jeg desværre mistede... Så jeg går lidt og drømmer om at lave tvillinger igen, selvom det nok ikk sker :/

Det jeg ked af at hører!! Håber du snart får en positiv gt! 

Ja det kræver lidt. Vi har tænkt os at lave et værelse mere hvor vi bor nu. Det kan sagens lade sig gøre, men så skal der også kun komme en når jeg engang tester positiv... Hehe. 

Vi havde ellers sagt vi ikke skulle ha flere, da jeg har haft celleforandringer i det sidste stadie inden kræft. Og har fået lavet flere keglesnit. Og til at starte med sagde lægerne også at jeg nok ikke skulle ha flere børn sådan lige nu... For så ville jeg ikke kunne holde på det. Var så til us for nogle mdr siden hvor de sagde alt så rigtig fint ud, og hvis vi ville kunne jeg godt få grønt lys vi valgte der stadig at sige vi holdte os til de banditter vi har. 

Meeeen så begyndte skrukken så snart jeg så en barnevogn en gravid osv osv. Selv min mand blev skruk! Så vi satte os ned og talte det hele igennem. 

Velvidende at jeg kan risikere at skulle sygemeldes pga truende risiko for for tidlig fødsel, ikke sikkert jeg vil føde for tidligt når tid er. Men risikoen er der stadig! Valgte vi at sige det er det vi vil!

ungerne går hele tiden og siger de ønsker sig en lillebror eller lillesøster, så nu kan vi ikke andet end grine når de siger det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.