Hvor tidlig kan man teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2014

WilliamDSTN

Cecilie6700 skriver:

Dag efter forventet mens? - Det hænger da ikke sammen? - Eller gør det? 

2+0 er der man får ægløsning. og 4+0 får man menstruation. (med forbehold for forskelligheder) 

Eller hvordan?

Nej ved ægløsningen er der ægget falder ned og kan blive befrugtet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

WilliamDSTN

Rockertand skriver:

Det kan ikke lade sig gøre, og det er et biologisk faktum. Der er helt sikkert enten tale om en regnefejl eller misforståelse fra din side.

2+3 er du slet ikke gravid endnu, det bliver du først omkring 3+0, hvorfor er du nået frem til den konklusion?

Det er så en regnefejl, jeg ved bare at jeg testede positiv en dag efter forventet mens, og to dage efter af lægen.

Anmeld

9. oktober 2014

Rockertand

Nørreslet skriver:

Det er så en regnefejl, jeg ved bare at jeg testede positiv en dag efter forventet mens, og to dage efter af lægen.

Så har du testet positiv 4+1 og ved lægen 4+3.

Anmeld

9. oktober 2014

WilliamDSTN

Rockertand skriver:

Så har du testet positiv 4+1 og ved lægen 4+3.

nej for da jeg var til lægen 2 uger efter var jeg i uge 5

Anmeld

9. oktober 2014

Rockertand

Nørreslet skriver:

nej for da jeg var til lægen 2 uger efter var jeg i uge 5

Jeg hælder til misforståelse fra din side.

Hvis du får at vide, at du er i uge 5, så kan du også være 5+6, og det hedder også 6. uge, så alt efter din hukommelse, passer pengene, men du har stadig testet efter forventet mens, og så har du passeret 4+0.

Anmeld

9. oktober 2014

WilliamDSTN

Rockertand skriver:

Jeg hælder til misforståelse fra din side.

Hvis du får at vide, at du er i uge 5, så kan du også være 5+6, og det hedder også 6. uge, så alt efter din hukommelse, passer pengene, men du har stadig testet efter forventet mens, og så har du passeret 4+0.

det tror jeg nu ikk men det har jeg ikk lyst til at diskotere nu vil jeg gå ind og sove godnat her fra

Anmeld

10. oktober 2014

Sajida2006

Jeg testede også positiv 3+0 så jo det kam sagtens lade sig gøre men det er ikke så tit jeg hører om det synes jeg... Anyway tillykke med graviditeten �� 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.