ubehagelige plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2014

Christine

Sitrani skriver:

Jeg er andengangs-gravid og kan faktisk ikke huske hvordan de plukveer man har her til sidst føles... jeg er 38+0 i morgen...

Jeg får en del plukveer hver dag, men synes virkelig de er taget til den sidste uges tid - det er jeg godt klar over er helt normalt her til sidst.. jwg mister pusten og føler virkelig det hele bliver presset sammen.... men mit spørgsmål går på, om man stadig siger, her til sidst i graviditeten, at plukveer ikke må gøre ondt?! Haha... mine kan godt gøre lidt ondt nemlig, men det behøver vel ikke at betydebat fødslen er nær...?!

Jeg spurgte sidst jeg var til jordemoder om det er ok at det gør lidt ondt og hun sagde at det er normalt at plukkeveerne "tager til" hen imod slutningen af graviditeten. Så det tolker jeg som at det er normalt og ikke nødvendigvis betyder noget for hvornår man føder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

LinLin

Kay skriver:

så vores kroppe bliver dummere og dummere jo flere børn vi får 

Min er da i hvert fald, da den ikke lavede de numre de andre gange 

Anmeld

9. oktober 2014

Isabella_mor

Sitrani skriver:

Uh.. De niver og er ubehagelige.... jeg kan intet når de kommer, min mave er så sammenkrympet at jeg må stå stille.... åh...

Det kunne da lige så godt være veer..

er det nogle der kommer regelmæssigt og hvor længe varer de??

Anmeld

9. oktober 2014

LouiseEm

Sitrani skriver:

Jeg er andengangs-gravid og kan faktisk ikke huske hvordan de plukveer man har her til sidst føles... jeg er 38+0 i morgen...

Jeg får en del plukveer hver dag, men synes virkelig de er taget til den sidste uges tid - det er jeg godt klar over er helt normalt her til sidst.. jwg mister pusten og føler virkelig det hele bliver presset sammen.... men mit spørgsmål går på, om man stadig siger, her til sidst i graviditeten, at plukveer ikke må gøre ondt?! Haha... mine kan godt gøre lidt ondt nemlig, men det behøver vel ikke at betydebat fødslen er nær...?!

Jeg er 37+4, og synes også mine plukveer driller og gør ondt. Det er helt normalt - så længe de ikke bliver regelmæssige betyder det intet. Kroppen øver sig bare

Anmeld

9. oktober 2014

Kay

LinLin skriver:

Min er da i hvert fald, da den ikke lavede de numre de andre gange 

Puh alligevel godt manden siger stop ved 2 børn så når den da ikke blive så skadet at den ikke fungerer længere

Anmeld

9. oktober 2014

Wik

Jeg synes de har været ubehagelige i alle tre graviditeter, de siger de ikke må gøre ondt, men jeg tror der er forskelligt. De kan jo også være kraftigere her til sidst og derfor gøre lidt ondt. Jeg er ikke længere urolig, men de få gange jeg har kontaktet fødegange har de ville se mig, selvom jeg var tryg "bare"fordi de gjorde ondt. begge gange har mine gjort mere ondt 3-4 uger op til fødslen og mine fødsler har været relativt hurtige så tror det er godt at din krop arbejder, så længe du bare er tryg i det.

Anmeld

9. oktober 2014

Sitrani

Isabella_mor skriver:

Det kunne da lige så godt være veer..

er det nogle der kommer regelmæssigt og hvor længe varer de??

Nej de kommer desværre ikke som veer.... Hehe...

Anmeld

9. oktober 2014

Sitrani

Wik skriver:

Jeg synes de har været ubehagelige i alle tre graviditeter, de siger de ikke må gøre ondt, men jeg tror der er forskelligt. De kan jo også være kraftigere her til sidst og derfor gøre lidt ondt. Jeg er ikke længere urolig, men de få gange jeg har kontaktet fødegange har de ville se mig, selvom jeg var tryg "bare"fordi de gjorde ondt. begge gange har mine gjort mere ondt 3-4 uger op til fødslen og mine fødsler har været relativt hurtige så tror det er godt at din krop arbejder, så længe du bare er tryg i det.

Håber da helt sikkert det kommer til at gå hurtigere end sidst.. fra første ve til hun var ude gik der 34 timer! Arrrrh.....

Anmeld

9. oktober 2014

Isabella_mor

Sitrani skriver:

Nej de kommer desværre ikke som veer.... Hehe...

ja jeg kalder dem snydeveer... her har jeg haft dem hvor de er kommet i tre timer og har gjort lidt nas, og med 10 min imellem ca... 

og så gik de over igen... 

det er sket tre gange nu... og i nu her til aften kommer de igen og driller mig... og jeg er endda 41+2... 

Anmeld

9. oktober 2014

Wik

Sitrani skriver:

Håber da helt sikkert det kommer til at gå hurtigere end sidst.. fra første ve til hun var ude gik der 34 timer! Arrrrh.....

Puh ha ja det håber jeg da også. Det krydser vi fingre for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.