ubehagelige plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.251 visninger
19 svar
4 synes godt om
9. oktober 2014

Sitrani

Jeg er andengangs-gravid og kan faktisk ikke huske hvordan de plukveer man har her til sidst føles... jeg er 38+0 i morgen...

Jeg får en del plukveer hver dag, men synes virkelig de er taget til den sidste uges tid - det er jeg godt klar over er helt normalt her til sidst.. jwg mister pusten og føler virkelig det hele bliver presset sammen.... men mit spørgsmål går på, om man stadig siger, her til sidst i graviditeten, at plukveer ikke må gøre ondt?! Haha... mine kan godt gøre lidt ondt nemlig, men det behøver vel ikke at betydebat fødslen er nær...?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Mon ikke det er øveveer? 

Det er sådan en mellemting af plukveer og rigtige veer, har jeg ladet mig fortælle af min JM. 

De har vist ikke rigtigt noget formål.

Anmeld

9. oktober 2014

Isabella_mor

ES90 skriver:

Mon ikke det er øveveer? 

Det er sådan en mellemting af plukveer og rigtige veer, har jeg ladet mig fortælle af min JM. 

det lyder meget rigtigt, dem har jeg MANGE af, og de driller mig RIGTIG meget... 

Anmeld

9. oktober 2014

Sitrani

ES90 skriver:

Mon ikke det er øveveer? 

Jo det føles i hvert fald sådan.... Hehe... der er stadig to uger til termin... så nu må vi se ☺

Anmeld

9. oktober 2014

Sitrani

Isabella_mor skriver:

det lyder meget rigtigt, dem har jeg MANGE af, og de driller mig RIGTIG meget... 

Uh.. De niver og er ubehagelige.... jeg kan intet når de kommer, min mave er så sammenkrympet at jeg må stå stille.... åh...

Anmeld

9. oktober 2014

Kay

kender dem alt for godt... min jm fortalte at de er voldsommere 2. gang... og at det var kroppen som øvede sig og gjorde sig klar... 

men så tænker jeg... hvorfor skal den øve sig mere og gøre sig voldsommere klar 2. gang... når nu den har prøvet det før 

Anmeld

9. oktober 2014

LinLin

Dem har jeg haft i en tre uger nu - er 40+2!  

Anmeld

9. oktober 2014

LinLin

Kay skriver:

kender dem alt for godt... min jm fortalte at de er voldsommere 2. gang... og at det var kroppen som øvede sig og gjorde sig klar... 

men så tænker jeg... hvorfor skal den øve sig mere og gøre sig voldsommere klar 2. gang... når nu den har prøvet det før 

Ja det er sgu da dumt - endnu dummere 3./4. Gang 

Anmeld

9. oktober 2014

Kay

LinLin skriver:

Ja det er sgu da dumt - endnu dummere 3./4. Gang 

så vores kroppe bliver dummere og dummere jo flere børn vi får 

Anmeld

9. oktober 2014

Sitrani

Kay skriver:

Okay skørt.... nej den behøver da ikke øve sig når det er prøvet før. ... haha..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.